on the verge of extinction... again

timbru fiscal? in piata, la macelarie!

Asta a fost una din chestiile pe care le-am auzit azi la Politie. Poate in alte imprejurari l-as fi intrebat pe individ daca l-o scapat ma-sa in cap dupa ce l-o fatat. Dar azi eram disperata.

Am pierdut doua zile intregi umbland ca disperata si intreband de timbru fiscal pe la toate oficiile postale si chioscurile de ziare. In conditiile in care ma simteam ca dracu', de-abia puteam sa merg, mi s-a facut rau pe strada si am fost nevoita sa arunc bani aiurea pe ceva de baut pentru ca simteam ca lesin altfel si pana la urma si pe transport. Si dupa cate raspunsuri de nu primisem, eram dispusa sa cumpar si de la macelarie sau de la frizerie sau de oriunde dracu' m-ar mai fi trimis.

Dar probabil ca timbrul vocii mele l-o fi dezorientat si si-o fi imaginat ca vreau sa cumpar zimbru... fiscal? Iar la macelarie s-a inteles clar ca am intrebat de timbru, si s-au uitat tipesele la mine de parca eram verde si aveam antene.

Da, pana la urma am gasit zimbru... aaa, timbru. Da' tot nu pricep de ce purecii lu' Labus nu vand dracii de gen la Politie si trebuie sa toc eu timp, nervi si bani batand Bucurestiu' ca tampita timp de doua zile...

11 pareri

cine
morbo
cand
miercuri, 20 martie 2013 la 22:32:00 EET
cine-i nascut in maartie, hai sus, hai sus, hai sus :)
cine
Ema
cand
joi, 21 martie 2013 la 18:35:00 EET
Mmm..eu m-am dus cu timbru degeaba.Cica nu mai e nevoie de timbru:|
cine
brontozaurel
cand
joi, 21 martie 2013 la 20:13:00 EET
Mie mi-a cerut si timbru... :-??
cine
liviu berdila
cand
sâmbătă, 23 martie 2013 la 08:07:00 EET
Sa cauti timbre fiscale e ca si cum ai cauta ceafa de porc pe vremea lui Impuscatu'. Trebuie sa stii exact unde sa te duci si in care moment al zilei.
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 23 martie 2013 la 09:56:00 EET
Se pare ca da... :(
cine
cartim
cand
duminică, 24 martie 2013 la 00:44:00 EET
S i eu am cautat ca zabaugul un astfel de timbru...La noi, la 200m de Politie se vand timbre la negru..Anteprenoriat , nu gluma...
cine
morbo
cand
duminică, 24 martie 2013 la 01:30:00 EET
insemna la multi ani, bai brontozaurel :) da-le in saracie de timbre, treaba-i de cacat, asta e.
cine
brontozaurel
cand
duminică, 24 martie 2013 la 02:37:00 EET
@cartim: LOL, asta e noua...

@morbo: Ceva tineam minte, dar mi-ar placea sa pot uita complet. Asta e singura chestie din ultima vreme de care vreau sa-mi amintesc... desi ma face sa-mi blestem zilele ca nu pot da replay la nesfarsit serii aleia...
cine
morbo
cand
duminică, 24 martie 2013 la 23:10:00 EET
a fost o seara buna? :)
I opened the link. Twice. Ala o fi un tricou al lui Bayer Leverkusen? Sau Hannover 96. Dar mai probabil Bayer, daca e sa fie al unui club anume.
cine
brontozaurel
cand
luni, 25 martie 2013 la 13:04:00 EET
Mai mult decat poti sa-ti imaginezi. Drace, n-am mai ras ca in seara aia... si pentru ca pur si simplu ma simteam bine, nu pentru ca am vazut/ auzit/ s-a intamplat nu stiu ce tampenie caraghioasa...

Tricoul tobarului? Din pacate, e singurul membru de acolo care a lipsit la Bucuresti, s-a retras de tot din activitatea muzicala omu'...
cine
Voinea Marius
cand
sâmbătă, 30 martie 2013 la 15:18:00 EET
Nu-mi mai aduc aminte de ce aveam eu nevoie de timbru fiscal acum doi sau trei ani, dar știu sigur că am căutat în tot orașul...și până la urmă am plătit contravaloarea timbrului la primărie și mi-au dat o chitanță și am rezolvat problema :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)