on the verge of extinction... again

there it goes again...

... I can hear it louder...

La nici trei ore dupa postarea precedenta am primit un telefon surpriza. Ma asteptam sa se duca momentele bune, nu ma asteptam sa intample asa repede. Mi-as fi dorit inca o zi... asa m-am simtit rau timp de aproape trei zile dupa si nici macar nu mi-am satisfacut frustrarile...

Pot sa respir iar normal de vreo cateva ore, dar nu conteaza. Pentru ca peste inca vreo cateva alte ore se pare ca o iau iar de la capat... Si in afara de respiratie nimic altceva n-a avut timp sa revina la normal...

5 pareri

cine
Anonim
cand
miercuri, 5 decembrie 2012 la 11:03:00 EET
Si tot vorbeam noi de somnifere daca sa le pastrez sau nu.
Ai doua mari probleme: una de hardware sau software si una ca nu spui care este prima sau nu o spui clar si raspicat, ci doar pe jumatate. Nu stiu daca astepti un raspuns, o solutie sau doar faci experimente. Cred ca, totusi, ar trebui sa o spui cuiva, poate nu pe blog, ci doar unei singure persoane, la libera ta alegere.
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 5 decembrie 2012 la 12:13:00 EET
Daca as spune-o, oricine ar fi impotriva mea. Pentru ca e periculos si pot sa ma omor in felul asta. Dar e viata mea si nu-mi doresc nimic altceva mai mult. N-as cere niciodata sfaturi sau solutii pentru ca mi-e clar ca absolut nimeni n-o sa-mi ofere asa ceva in sensul in care imi doresc eu. Pentru ca pentru oricine altcineva solutia este fix in sens opus. Dar aia nu e solutie pentru mine.

Pe blog doar marchez cu ghearele copacii ca sa-mi aduc aminte pe unde am trecut.
cine
Cristi
cand
miercuri, 5 decembrie 2012 la 19:43:00 EET
Liviu a facut o sugestie buna. Sa nu crezi ca esti singura care gandeste intr-un anumit fel si sa nu crezi ca stii dinainte ce gandeste cineva.
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 5 decembrie 2012 la 20:27:00 EET
In cazul asta pot fi sigura ca stiu.
cine
Cristi
cand
joi, 6 decembrie 2012 la 03:02:00 EET
Asa crezi tu ca ar trebui sa gandeasca altii, dar nu stii. Probabil ca ai ajuns la concluzia asta pentru ca iti dai seama ca ceea ce faci nu este bine pentru tine (si ai ales sa ignori asta), dupa care ai presupus ca daca tu gandesti asa, oricine ar trebui sa gandeasca la fel.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)