on the verge of extinction... again

enervari de decembrie

Unii deja au prins gustul pocnitorilor. Si daca asta n-ar fi chiar asa rau, ca in general nu dureaza niciodata mult pana le trece, ce e mai rau e ca din cauza asta se pun potaile vagaboande din zona pe latrat. Si uita sa se mai opreasca.

Nu ca ar avea macar mereu nevoie de un motiv. Azi pe la cinci dimineata s-au trezit sa dea concert de latraturi la becu' stins de pe scara, impaia-l-as de viu pe dobitocu' cu suflet mare care le-o dat drumu' inauntru.

Blestemul de Craciun al furtunului de dus loveste din nou! Acum un an pateam asta. Ghici ce, s-a intamplat iar acum cateva zile. Na, am rezolvat-o acum, dar tot m-am gandit ca se intampla ceva misterios si necurat aici.

Azi am fost in Auchan. Pentru prima data din data de 17 noiembrie. In caz ca se intreaba cineva cum de stiu exact chestiile astea... nu le stiu. Le stie tabelul meu cu cheltuieli. E drept ca de ziua de azi n-o sa stie. Pentru ca aglomeratia m-a facut sa zic "da-o dracului!" si am plecat fara ce intentionam sa cumpar.

Ma rog. Ideea e ca am calcat rar pe acolo in ultima vreme, mai ales avand in vedere cat de aproape stau. Mbine, e vorba strict de Auchan, pentru ca am mai trecut pe la BRD-ul, magazinul Yves Rocher (in speranta ca poate voi gasi produsele cu arome de mar copt cu care se tot lauda in pliante... bineinteles, in variantele mici individuale, nu ca parte a unui pachet cadou si nici in cantitati monstruoase) sau gelateria din complexul comercial.

Si cumva, de fiecare data cand am calcat in Auchan in ultima vreme... de fiecare data, da? in caz ca n-a fost suficient de clara partea aia, s-a gasit careva sa ma ia cu texte ca mai are nevoie de X suma ca sa-si ia nu stiu ce chestie din cos. In cazu' damei de azi, un cozonac, dracu' mai stie despre ce era vorba data trecuta.

Eu nu mai stiu. De fiecare data le-am taiat-o cu un "n-am!". Ceea ce intamplator a fost mereu adevarat, pentru ca in general nu prea am decat card la mine in magazinele care accepta asa ceva ca modalitate de plata. Exceptand farmaciile, bineinteles.

9 pareri

cine
morbo
cand
duminică, 16 decembrie 2012 la 21:08:00 EET
aia cu lasatu' maidanzilor sa stea in scara blocului parca-i dn carti sau filme care se petrec in lumi post-apocaliptce. si dupa aia mergi la auchan si brd :)
cine
brontozaurel
cand
duminică, 16 decembrie 2012 la 21:10:00 EET
Din pacate e din realitatea bucuresteana :(
cine
morbo
cand
duminică, 16 decembrie 2012 la 21:50:00 EET
si brd e destul de post-apocaliptic totusi
eh, mie mi-e greu pentru ca am o vecina cu un caine care latra prin pereti cand e somnul mai dulce. in rest, co-locatarii imi sunt mai fara suflet. unii nu suporta nici pisici care sa umble aiurea prin scara (bine, din motive olfactive). dar printre blocuri(slava domnului, nu la mine in cartier, cu o exceptie foarte spectaculoasa) mai vezi cate o baba care-i aduna ca pe porumbei.
cine
liviu berdila
cand
luni, 17 decembrie 2012 la 09:36:00 EET
In general iarna face javrele mai irascibile, mai ales cand e zapada. Astept poate o exista un Mos Craciun sa-mi puna sub pom o arbaleta cu suficienta munitie.
Apropo de ghioarle in scara, amu ceva ani, tata a plecat la munca si a vazut in scara doua canide care se imperecheau. Normal ca le-a luat la suturi, problema a fost ca javrele au ramas incarligate si, atat javra "care tracta" cat si cea "tractata" au inceput sa chelalaie, tare, urat, la 5:30 AM, ora cand cei care nu muncesc abia pun cornul in perna. Atat de mult le-a placut vecinilor "concertul" incat am avut frigiderul plin de "delicatese".
Urasc hipermarketurile, urasc cumparaturile de sarbatori si, peste toate, urasc Auchann de sarbatori. Nu tu locuri de parcare, aglomeratie cat cuprinde, stai la coada cu orele. Acum doi ani parca, m-am luat dupa maica'mea sa mergem acolo ca era pomul laudat. Si asa nu suport sa stau prea mult in rahaturile astea de hipermarket-uri si sa ma duc cu femei la cumparaturi, acolo s-a umplut paharul, am explodat.
cine
brontozaurel
cand
luni, 17 decembrie 2012 la 10:05:00 EET
@morbo: eu nu vad nimic post-apocaliptic la BRD atata timp cat scopul e sa depun bani intr-un cont care am constatat ca totusi creste cate putin si din dobanda... si nici cainii nu-s mai suportabili decat pisicile la capitolul miros.

@liviu berdila: da, am constat si eu chestia asta cu javrele si zapada/ ploaia :| ce e grav e ca parcarea de acolo e chiar mare si mai exista si aia subterana, la fel de mare, iar in hipermarketul ala chiar exista spatiu intre rafturi... asa ca daca duminica asta eu, la cele 40 si ceva de kile ale mele si fara sa am nici macar cos mic in mana, am avut probleme sa ma strecor printre oameni... e grav :|
cine
morbo
cand
luni, 17 decembrie 2012 la 13:07:00 EET
Am calculat ca trebuie sa astept pana dupa 15 aprilie ca sa scot toata suma pe care o aveam la BRD in 15 octombrie. Comisioanele sunt atat de mari incat abia atunci le va compensa dobanda acumulata. As putea sa-mi asum acum pierderea si sa o recuperez ulterior, cam tot in aprilie,din dobanzi stranse la banca unde i-as muta, dar poate am nevoie sa-i cheltuiesc pana atunci. De aia-s un pic suparat. Si ca nu i-am mutat mai repede,cand inca eram multumit :)
cine
morbo
cand
miercuri, 19 decembrie 2012 la 14:42:00 EET
pe naiba, doar pana pe 1 aprilie :) si asta daca-i scot de la ghiseu. daca-i transfer prin ordin de plata in alta parte, pana pe 15 ianuarie.
ma gandeam azi: ce mi-ar trebui de la hypermarketuri si nu gasesc la magazinele din cartier (inclusiv la supermarketuri gen lidl sau billa)? si din pacate am reusit sa ma gandesc la vreo doua chestii. deci ori imi pun pofta in cui, ori ''trebe''.
cine
brontozaurel
cand
joi, 20 decembrie 2012 la 00:34:00 EET
Nu stiu, exceptand un cont de card, mie imi este imposibil sa ma gandesc pe termen atat de scurt cum ar fi cateva luni. Nu am facut niciodata un cont de economii cu gand ca adun bani din dobanda in 2-3 luni. Intotdeauna am plecat cu minim 1 an in minte.

Eu am fixurile mele si aproape mereu vreau un anumit produs, o anumita marca care nu se gaseste decat intr-un anumit magazin (si sincer, la capitolul asta Lidl sta mult mai bine decat Auchan), dar pentru cineva care doreste un produs de gen indiferent de marca, nu vad de ce ar conta magazinul.
cine
morbo
cand
joi, 20 decembrie 2012 la 22:52:00 EET
Uneori as fi adunat mai multi bani daca as fi gandit asa. Dar sunt tot cu ideea ca poate o sa-mi trebuiasca mai devreme. In cazul de acum e ceva mai concret, dar, in general, cred ca mi-am bagat in cap chestia asta de mic, anii '90 au fost mai grei :) Bune si fixurile alea.Cand n-ai la indemana ce vrei, ori te abtii, ori faci miscare sau macar vezi locuri mai indepartate :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)