on the verge of extinction... again

pentru ca mi-am adus aminte de o chestie

One strike and you're out!

Sunt chestii pe care nu le tolerez si nu le iert. Niciodata. Nu foloseste la nimic chestia asta, pur si simplu asa sunt eu.

Altfel, nu exista nici un fel de planuri pentru blog, nici aici si nici in alta parte. Am incercat cateva platforme, m-am jucat facand teme pe fiecare, am ajuns la concluzia ca nu-mi place nici una, deci pana la urma tot un CMS propriu ar fi solutia.

Doar ca ar trebui sa-mi cumpar domeniu si hosting si sunt prea retardata sa inteleg cum sa fac chestia asta, e plin netul de oferte, nu inteleg nimic din ele si, mai important decat orice altceva, habar n-am in ce pot avea incredere si in ce nu, in conditiile in care recomandarile primite din dreapta se bat cap in cap cu cele primite din stanga.

Iar eu sunt obosita si nu ma simt prea bine. Fizic, nu e vorb de o stare de spirit. La capitolul ala nu mai pot de nerabdare pentru ca ar trebui sa primesc ceva lunea asta si tot lunea asta astept sa vad daca am intrat macar in finala Mozilla Developer Derby pe luna trecuta. Si nu e ceva care sa treaca. Deja sunt trei saptamani cu febra si cu capul zbang-zbang... si parca devine din ce in ce mai rau...

PS - Amuzant ca tagul asta il folosesc de mai bine de 4 ani, inca de cand am inceput sa scriu aici. Si pana saptamana asta n-am avut nici cea mai mica idee de asocierea cu... stiti cum face gasca. Eu nu scriu, ca si asa am inceput sa am parte de cautari din ce in ce mai tampite in ultima vreme. Din fericire, alea legate de ciocolata sunt inca dominante - yupeee!

PS#2 - Pagina despre mine a beneficiat de un mic update la capitolul experimente CSS. Si o sa dau drumul si la cateva postari scrise in astea 2 luni.

2 pareri

cine
Cristi
cand
luni, 20 august 2012 la 19:08:00 EEST
Bine ai revenit! :)
Cu hostingul nu e chiar asa greu, poti sa incepi cu cel mai mic pe care il gasesti (am vazut si la 1 EUR/luna) si treci la un pachet mai mare cand vei avea nevoie. Riscul e minim. Daca nu iti place, te muti la altii si gata.
cine
brontozaurel
cand
marți, 21 august 2012 la 18:06:00 EEST
Mersi.

Riscul e maxim pentru nervii mei. N-am chef sa-mi fac draci. Nu sunt genul care incearca 500 de solutii pana gaseste una buna. Merge din prima, bine, nu merge, da-o dracului...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)