on the verge of extinction... again

muzicale. si vizuale. 4.

De data asta... o sa fie o chestie scurta!

Si dedicata strict noii mele obsesii muzicale, aia cu care am facut cunostinta azi, in urma unui click dat aiurea pe YouTube in lista de Suggestions din dreapta. Chestie care m-a facut sa ma pun pe dat si alte click-uri anapoda. Insa n-am mai avut norocu' sa dau peste altceva care sa-mi placa suficient incat sa am motiv sa adaug la postarea asta. Asa ca de data asta este vorba de un singur videoclip.

Trupa se numeste Sonic Altar. Sunt din Noua Zeelanda. Stiu, departe... da' tot nu m-am putut abtine sa nu le las un comentariu in care intrebam daca nu vin si prin Europa. Exista de vreo cinci ani si putin. Si au scos un prim album, numit No Sacrifice, nume care ma face sa ridic putin sprancenele, ca parca mai era o trupa cu un album al carui nume incepe la fel. In fine. Imi place videoclipu' si pana acum cred ca am ascultat-o de cel putin 30 de ori, deci cred ca e clar ca imi place in draci cum suna. Chiar daca nu-mi pare a fi ceva nou. Seamana cu atatea alte chestii care-mi plac. Chestii clasice, cu greutate.

PS - Vara trecuta puneam aici clipul Mayan. A trecut ceva timp, eu am ascultat si restul albumului, asa ca intaresc recomandarea.

6 pareri

cine
boemul
cand
miercuri, 8 februarie 2012 la 09:01:00 EET
Stratovarius, Hammerfall?
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 8 februarie 2012 la 09:03:00 EET
La Hammerfall m-am gandit si eu. Detectez si Maiden, si Priest. Ma duce si cu gandul la Ozzy. Unele ritmuri ma fac sa ma gandesc si la Thin Lizzy.
cine
NeliniÅŸtitu'
cand
miercuri, 8 februarie 2012 la 13:58:00 EET
Aha! Foarte fain! Mulţam fain! :)
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 8 februarie 2012 la 14:31:00 EET
Cu placere :)
cine
krossfire
cand
vineri, 10 februarie 2012 la 16:59:00 EET
Da, e si niste Stratovarius pe-acolo, apropo de ce zicea primul comentator :)
cine
brontozaurel
cand
vineri, 10 februarie 2012 la 17:06:00 EET
Si imi mai seamana si cu altceva... da' nu mi se aprinde beculetu' cu ce anume!

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)