on the verge of extinction... again

tea & coffee festival 2011

punga cu bunatati

E vorba de o expozitie de ceai, cafea si accesorii (si dulciuri!) care se desfasoara la Sala Dalles la sfarsitul asta de saptamana. Mai exact, sfarsitul asta de sapatamana inseamna in zilele de vineri, sambata si duminica (16, 17 si 18 septembrie 2011), intre orele 9-21. Eu am fost azi, in jur de ora 17. E ceva micut, cu putini participanti. Am retinut CTS Corner cu gemurile Mrs. Bridges si ciocolatele Monbana (fix sortimentele pe care mi le-am luat eu in ianuarie), Teekanne si Rendez Vous (unde am poposit sa-mi fac aprovizionarea - a se vedea punga din dreapta... ma gandeam ca nu gasesc decat vreo trei ciocolatele, dar pana la urma am plecat cu punga plina).

Pentru curiosi, mi-am luat asa:

  • ciocolata Björnsted, trei sortimente:
    • simpla cu lapte
    • neagra 70% cu aroma de portocale
    • alba cu vanilie
  • ciocolata Zotter, trei soiuri:
    • Labooko Single ciocolata neagra 60% cu cacao din Brazilia
    • Lollytop simpla cu lapte
    • Lollytop cu capsuna
  • jeleuri Trausner PocketGelly, doua soiuri:
    • mandarine
    • portocale

Dar cum se spune ca o poza face cat o mie de cuvinte...

achizitiile pe masa
ciocolata Bjornsted
ciocolata Zotter
jeleuri Trausner

4 pareri

cine
Iulia
cand
vineri, 16 septembrie 2011 la 23:38:00 EEST
Arata super bine achizitiile tale :). Sper sa ajung si eu maine sa vaz despre ce e vorba.
cine
brontozaurel
cand
joi, 22 septembrie 2011 la 22:37:00 EEST
Si sunt si bune. In special ciocolatele Labooko si Lollytop cu capsuna. Ciocolata alba cu vanilie a fost si ea apreciata in familie :)
cine
krossfire
cand
duminică, 2 octombrie 2011 la 17:25:00 EEST
Imi e mai dor de un ceai si de o cafea adevarata, decat de ciocolata (din care mai pot inca manca, uneori).
cine
brontozaurel
cand
duminică, 2 octombrie 2011 la 18:13:00 EEST
De ceai si mie. N-am mai baut de mult timp unul sa-mi placa...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)