on the verge of extinction... again

true or false - answers

Cum stau lucrurile cu afirmatiile de saptamana trecuta.

  1. Nu am pescuit niciodata. Falsa. Nu cred ca am si prins ceva, pentru ca sigur as fi tinut minte. Aveam intre 5 si 6 ani, eram la mare, la Mamaia, pe malul lacului. Bineinteles ca activitatea mea principala atunci n-a fost pescuitul, ci datul pe un tobogan de la marginea lacului... de era sa-mi sparg capu' si sa pic in lac.
  2. Nu am fost niciodata la opera. Falsa.
  3. N-am mai fost la cinematograf de cand aveam trei ani. Adevarata. Am vazut o chestie cu o fetita si niste pisici si am visat urat noaptea dupa aia.
  4. Am avut probleme cu legea din cauza consumului de substante. Falsa. Cu consumul excesiv da, dar a fost vorba doar de chestii care se gasesc la farmacie. Si se elibereaza fara reteta.
  5. Nu m-am sarutat cu nimeni cu adevarat (sarut din ala pasional). Adevarata. Nicodata pana la capat. Nu stiu cum se incheie un sarut. Cumva, nu mi-a placut niciodata si ori a fost stop joc, ori am avut grija sa se transforme in lins/ muscat.
  6. Am mers singura prin padure si era sa dau bot in bot cu nenea ursu'. Adevarata. Asta cred ca era destul de simpla.
  7. Prima mea nota sub 9 a fost la muzica. Adevarata. Primul meu 5.
  8. Am fost doar de trei ori la mare. Falsa. Am fost de doua ori la mare.
  9. Cand eram in clasa a noua m-a cautat politia pentru ca la ora 8 seara eu nu ma intorsesem acasa de la colindat profesorii. Adevarata, am si scris despre asta in ianuarie.
  10. M-am catarat pe stanci fara coarda. Adevarata, cred ca am scris si despre momentul cand nu mai aveam idei cum sa urc mai sus si imi era frica sa cobor si am ramas un timp inghetata pe perete. Pana la urma m-am chinuit si am ajuns cumva pana sus.
  11. N-am reusit niciodata sa invat sa inot fara colac. Adevarata.
  12. La banchetul de terminare a liceului, unde toate fetele erau in rochii "de ocazie" cu corsete & chestii de genul asta, eu am fost in pantaloni scurti rosii si tricou rosu fara spate. Adevarata. Am mai avut inca doua costumatii, e drept, una pentru poza de grup de la inceput si una pentru noaptea de dupa, petrecuta in club, dar asta a fost costumatia mea pentru banchetul propriu-zis.
  13. Am invatat sa citesc la varsta de trei ani. Falsa, aveam doi ani si am speriat-o pe o matusa de-a mamei care a crezut ca sunt posedata. Au incercat dupa aia sa o linisteasca ai mei, sa ii explice ca nu e nimic necurat, ca m-au invatat sa citesc pentru ca... ii trageam de par atunci cand incercau sa citeasca, ma tot urcam in capul lor... destul de la propriu... si imi bagam ghearele in cartile lor - "acolo ce scrie?"
  14. Mi-a placut Sailor Moon. Falsa. Scrie si la "despre" ca nu mi-au placut anime-urile... cu foarte mici exceptii.
  15. Cand eram in liceu am vrut sa ma sinucid cu ajutorul trenului. Adevarata. 22 februarie 2002. Inca era zapada din ziua precedenta. Chestie rara, iarna aia a fost toata mai mult o primavara. Purtam o geaca neagra de-a mamei (descheiata) si pe sub ea doar un tricou alb cu dungi RGB (rosii, verzi, albastre). Tot de-al mamei. Tricoul. Doar ca m-au urmarit doua colege pe linia de tren.
  16. Nu cred ca stiu pe cineva care sa mearga mai repede decat mine. Adevarata. Nu sunt in stare sa alerg, dar de mers merg foarte repede.
  17. Cand eram mica imi doream sa merg in Australia sa ma joc cu cangurii. Adevarata.

6 pareri

cine
Florin
cand
miercuri, 11 august 2010 la 21:43:00 EEST
Ma bucur ca m-am inselat la una si mi-as mai fi dorit sa ma insel macar la inca una :))

Cateva chestii le tineam minte, la cateva am incercat sa intuiesc si clar ca la unele am mers la plesneala.
Hai mey, toate fetele or fost in rochii de oczie la banchet, in afara de tine ? Pfoai, ce sclifosite, macar vreo doo trei ar fi trebuit sa fie mai baietoase :)))
cine
brontozaurel
cand
joi, 12 august 2010 la 00:30:00 EEST
Asa era normal, sa fie o rochie de ocazie. Eu nu am avut asa ceva... decat atunci cand eram mica. Una pentru cand s-a maritat sora mai mica a mamei. Aia evident ca mi-a ramas mica, eram ghemotoaca pe atunci. Una roz cu flori albastre facuta de mamaia. Nici cu aia nu mai stiu ce s-a intamplat da' sigur mi-a ramas si aia mica. Si una pentru banchetul de la sfarsitul clasei a opta. Nici cu aia nu stiu ce s-a intamplat si nici nu vreau sa stiu. Probabil mi-ar fi larga, da' n-as mai vrea sa ma imbrac vreodata cu asa ceva. Dupa ce am mai crescut am rezistat eroic tuturor insistentelor parintilor de a-mi cumpara rochii de ocazie pentru diferite evenimente... n-am inteles niciodata de ce trebuie aruncati o groaza de bani pe chestii pe care nu le pot purta altfel cand am un munte de haine :)
cine
Garm
cand
joi, 12 august 2010 la 14:07:00 EEST
@12 - De ce nu ai ales una dintre cele 2 costumatii si pentru banchetul propriuzis?
cine
brontozaurel
cand
joi, 12 august 2010 la 17:19:00 EEST
De ce as fi ales una din cele doua costumatii si pentru banchetul propriu-zis?
cine
krossfire
cand
vineri, 13 august 2010 la 23:53:00 EEST
Si ce s-a intamplat intre timp cu Australia :) ?
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 14 august 2010 la 00:45:00 EEST
Pai... nu cred ca s-a intamplat ceva. :-?? Din cate stiu eu, e tot la locul ei, n-au scapat nici de canguri... inca...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)