on the verge of extinction... again

Cana Tom & Jerry

Asta e o achizitie ceva mai veche, de pe la sfarsitul lui octombrie. Dar trebuia sa o prezint si pe asta. Pentru ca o ador. Pentru ca e rosie, si asta se leaga de o alta pasiune de-a mea. Pentru ca e atat de bine realizata. Pentru ca Tom si Jerry imi sunt foarte dragi. Pentru ca am putut sa mai adaug ceva la colectia Tom & Jerry. Pentru ca este foarte utila, este exact cana de care am nevoie intr-o zi friguroasa. De ce? Pentru ca are peretii imbracati in cauciuc pe exterior. Asa ca, in momentul in care imi pun in ea ceva fierbinte-fierbinte, exteriorul ei va fi la o temperatura numai buna ca sa imi incalzeasca mainile.

2 pareri

cine
Florin
cand
vineri, 20 noiembrie 2009 la 08:49:00 EET
Vreau si io cana din ceea. Stii cumva unde as putea sa gasesc ?
Piciul are frumusete de colectie 'Cars', cani si farfurii, ii topit dupa Lightning McQueen :D
Ii plac si Tom&Jerry, de asta imi sta mintea la cana, ar fi numai buna pentru ceaiul de dimineata.
cine
nobody
cand
vineri, 20 noiembrie 2009 la 21:01:00 EET
Din Carrefour am luat-o. Aproape 27 lei cana, dar cum in alta parte n-am mai vazut... Tot de acolo am luat si farfuria si castronelele cu Tom & Jerry. Da' tot cana imi pare cea mai tare :D

Servetele si seturi de lingurite furculite au insa si in cora si sunt mult mai ieftine decat in Carrefour (5 lei fata de 20 lei).

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)