on the verge of extinction... again

ba(c)terii

Io am o obsesie cu desfacutu' frumos al ambalajelor. Fara sa vandalizez, fara sa rup, in asa fel incat sa arate perfect si dupa ce am scos continutul. Nu conteaza ca dupa aia e posibil sa nu pastrez ambalajul si sa ajunga saracul la tomberon. Trebuie desfacut frumos. Imi vine sa urlu cand vad pe cineva ca rupe un ambalaj (de asta si detest cand ciocolata vine ambalata in staniol lipit pe margini - impaturit mai merge, ca il desfac frumos, dar lipit?!?). Nu, nu, nu! Ambalajele se desfac frumos, cu lama. Am doua in permanenta la mine. Prima bucata arata normal, a doua bucata e deghizata intr-un stilou. Mi s-a intamplat sa se uite oamenii ciudat la mine vazand ce e de fapt "stiloul". Mi s-a intamplat si ca "stiloul" sa fie primul obiect apucat in graba de catre un prof/ un coleg in cautare de ceva de scris. Bineinteles, mutra facuta la vederea lamei de sub capac a fost mereu de milioane.

Revenind... Conform bunului meu obicei, am desfacut cu lama un ambalaj de plastic lipit in 6 locuri. Am taiat frumos segmentele lipite. Am scos continutul si instructiunile. Si mi-a sarit in ochi o chestie. Printre alte instructiuni, acolo scrie si urmatoarea chestie: "a se utiliza doar baterii alcaline" - de ceeeee?

Google trebuie sa stie, nu? Mda, se pare ca nu sunt singura care si-a pus intrebarea asta. Si asa am dat peste cateva chestii interesante:

4 pareri

cine
Sabotor
cand
luni, 16 noiembrie 2009 la 00:53:00 EET
hahahaha, si eu am aceeasi manie (sa desfac frumos ambalajul) :)
cine
nobody
cand
luni, 16 noiembrie 2009 la 01:03:00 EET
e bine de stiut ca nu sunt singura :))
cine
krossfire
cand
marți, 17 noiembrie 2009 la 20:41:00 EET
Eu dau Feeling si Heidi pe la diverse ocazii. Cheap and somewhat decent stuff. Totusi, Kandia (seriile noi) si chiar Suchardine sunt alegeri mai bune pentru ocazii in care nu vrei sa cheltui.

Belgienele sunt total alta clasa. N-as pune oricum Lindt langa ce se poate gas prin hypermarketuri.
cine
nobody
cand
marți, 17 noiembrie 2009 la 22:00:00 EET
Feelings nu sunt ciocolata - I was not left with pleasant feelings after tasting them :|

Heidi :|
- de cateva luni bune nu mai au nimic pe site :|
- au scos tot ce imi placea in afara de tableta de cioco neagra & cirese confiate (care nu se mai gaseste asa usor, asa ca s-ar putea sa dispara si aia) si de bomboanele Piccoletti (carora am vazut ca le-au redesenat recent cutia - inainte era albastra acum e alba cu maroniu-bej)
- din gamele noi pe care le-au bagat nu imi plac cu adevarat decat bomboanele Bouquette Dark si Bouquette Tiramisu, si asta pentru ca nu e cu tiramisu adevarat cu mascarpone care mie nu-mi place de nici o culoare si pentru ca mi-a placut cum au integrat semisferele din piscot in centrul ciocolatei - e super cand incep sa se topeasca piscotul + crema + invelisul de cioco pe limba si se combina

Kandia - seriile noi. Te referi cumva la astea?
[IMG]http://img30.imageshack.us/img30/9972/dsc03659e.th.jpg[/IMG] [IMG]http://img233.imageshack.us/img233/1630/dsc03660w.th.jpg[/IMG] [IMG]http://img30.imageshack.us/img30/4366/dsc03669jt.th.jpg[/IMG]
Eu nu prea stiu cum sunt. Le-am luat miercurea trecuta si n-am avut parte de ele. Pentru ca vineri seara a venit mama. Asa ca n-am apucat decat o bucatica din fiecare sortiment de Kandine, si bucatica aia a fost tocmai capacul butoiasului, deci la partea lichida n-am prea mai ajuns. Am ramas cu un gust de ciocolata neagra mediocra si atat. La Kandisse am avut ceva mai mult noroc si am prins cate una din fiecare. Sunt cinstite. Adica se gaseste in bomboana tot ce e promis pe ambalaj. Se simt mirosurile, se simt gusturile. Nu sunt ceva extraordinar, dar sunt ok. Merg ca si cadou.

Suchardine de la noi nu imi plac. Pe la nemtalai si pe la francezi exista Suchard Imagine, care sunt geniale. Sunt in genul bomboanelor Cote d'Or care au aparut prin magazine si care iar imi plac mult.

Lindt... O, da, ciocolata Lindt e altceva. Iar bomboanele astea sunt printre cele mai bune chestii incercate de mine de la Lindt impreuna cu Petits Desserts (which truly are the ultimate chocolate experience) si Excellence Swiss Thins Orange Intense Dark

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)