on the verge of extinction... again

the frustration files: another day

Just a draft from the 14th of August...
Si azi am crezut ca m-am trezit doar ca sa-mi trag la loc patura peste ochi... Inutil... nu mai sunt in stare sa lenevesc in pat dimineata.

M-am certat iar urat cu tati la telefon aseara. Normal ca nu i-a convenit ca nu ma incanta deloc ideea ca va veni sa stea trei zile cu mine incepand de sambata... desi stia asta. Ii spusesem de marti, dar atunci a ales sa nu continue discutia.

Se pare ca VirtualDub ma uraste in dimineata asta.

N-am chef de nimic.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)