on the verge of extinction... again

Scooby-Doo, Where Are You?

[2 x Scooby]

  • Acum vreo 2 saptamani, am avut din nou norocul sa reusesc sa pozez masina lui Scooby (The Mystery Machine). Am vazut-o eu de multe ori prin Bucuresti, dar, pana acum, am reusit sa o pozez doar de 2 ori. Prima data am reusit sa o pozez in Pantelimon, in fata spitalului, intr-o dimineata cand mergeam la recuperare. De data asta, norocul mi-a suras in timpul unei ferestre de o ora pe care m-am gandit sa o petrec in galeria comerciala de la Cora Lujerului, la o inghetata (da, ador inghetata, nu conteaza ca e octombrie, decembrie, ianuarie, august...).
    The Mystery MachineThe Mystery Machine
  • Sambata si duminica m-am apucat de curatenie generala prin casa. Printre altele, am gasit si 3 cutii de ciocolata calda "choc up" (Scooby-Doo), bineinteles goale. Pliculetele cu ciocolata calda se dusesera de mult. La mine cutie = carton => se recicleaza. Nu inainte de a face poze. Si de a-l decupa pe Scooby de pe cutie (stiu, sunt dusa rau de tot cand vine vorba de Scooby). Asa, ca amintire. Pentru ca La Festa au renuntat la ciocolata calda Scooby-Doo. Iar mie bineinteles ca imi pare rau. Pe langa faptul ca sunt mereu atrasa de orice cu Scooby, era o ciocolata calda care chiar imi placea.
    choc upchoc up

P.S. In ultima vreme, am mai (re)descoperit cateva serii de desene animate foarte dragute... but I'll detail that in a later post.

5 pareri

cine
nicdan
cand
miercuri, 12 noiembrie 2008 la 10:12:00 EET
Ar trebui facuta si o facultate Scooby Doo, si un job Scooby Doo etc etc
cine
baghy
cand
miercuri, 12 noiembrie 2008 la 11:06:00 EET
ce legatura are Scooby cu ciocolata?
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 12 noiembrie 2008 la 12:59:00 EET
@nicdan: si la cat de obsedata sunt eu, sigur m-as baga la asa ceva ;))

@baghy: sincer... habar, n-am... poate ca ideea pe care vroiau sa o transmita era ca daca bem ciocolata calda de la Scooby ajungem sa fim la fel de rapizi ca el atunci cand e urmarit de o fantoma =))
cine
dugy
cand
duminică, 16 noiembrie 2008 la 15:55:00 EET
Editia cu Scooby a fost cea mai buna. Ciocolata era aceasi, dar faptul ca Scoooooby urla de pe plic ii dadea un guste special.
cine
brontozaurel
cand
duminică, 16 noiembrie 2008 la 16:13:00 EET
hehe... Scooby pe role, Scooby aruncand mingea la cos, Scooby pe skateboard, Scooby cu mingea de fotbal, Scooby surfing, Scooby pe bicicleta... mereu ma distrau plicurile :)

insa si gustul era diferit - era mai pentru copii, se simtea un gust de lapte, era mai dulce decat La Festa obisnuita (Hot Classico)

mie mi-a mai placut si La Festa Orange Choco, insa din pacate si alea au disparut :(

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)