on the verge of extinction... again

the frustration files: dizzy, scared, what else is new?

De-abia astept ziua de luni. Pentru alea cateva minute pe care le voi petrece fara bandaj si pentru ca imi doresc sa aud ca totul e sau macar va fi in regula... din gura cuiva avizat. Nu pot sa nu ma gandesc acum ca poate m-am miscat prea mult, ca poate asta n-a fost bine, desi stiu ca n-as fi putut sa stau toata ziua in pat cu ochii in tavan.

4 pareri

cine
Andrei Monciu
cand
vineri, 15 august 2008 la 09:22:00 EEST
si uite ca a mai trecut 1 saptamana :D. You will see, vei fi bine in no time
cine
krossfire
cand
vineri, 15 august 2008 la 10:05:00 EEST
Desi am citit posturile mai vechi nu cred ca am inteles complet ce s-a intamplat (sper ca doar o fractura de membru superior). Insanatosire grabnica.
cine
krossfire
cand
vineri, 15 august 2008 la 10:06:00 EEST
^Am folosit anterior cuvantul ''sper'' pentru ca din descriere imi dai impresia ca ar fi ceva mai grav.
cine
brontozaurel
cand
vineri, 15 august 2008 la 13:22:00 EEST
@Andrei: da, intr-adevar, azi am implinit o saptamana de cand nu mai dorm cu gandacii din spital :D dar cand ma gandesc apoi ca mai am inca aproape 3 saptamani de stat cu bandajele astea, imi vine sa urlu

@Krossfire: da, asta e problema principala, imi dau si eu seama ca n-am fost prea explicita. Multumesc frumos!

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)