on the verge of extinction... again

catea, caut zgarda

Nu port nici un fel de bijuterii... in afara pe cerceii pe care ii am de cand eram mica de tot.

Si totusi, in ultimele zile am inceput sa-mi doresc o zgarda (chestie din aia de agatat la gat, dar nu stiu cum altfel sa-i spun) cu numele meu. Asta pentru ca lunea trecuta cand zaceam in iarba eram intr-o stare atat de jalnica incat de-abia reuseam sa vorbesc si... bineinteles ca mi-a luat mult pana am reusit sa-mi spun numele... de 3 litere. Asa ca as vrea sa-l am la gat... just in case.

4 pareri

cine
DeMaio
cand
joi, 14 august 2008 la 17:06:00 EEST
>:d<
cine
brontozaurel
cand
joi, 14 august 2008 la 21:26:00 EEST
multumesc
cine
Henrich
cand
luni, 18 august 2008 la 02:22:00 EEST
hmmm ... o zgarda sado-maso? :P

mai bine un :* :D
cine
brontozaurel
cand
luni, 18 august 2008 la 11:52:00 EEST
eu chiar sunt foarte serioasa cu chestia asta. nu e nimic sado-maso. vreau sa am numele la gat.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)