on the verge of extinction... again

:(

Def Leppard - Armageddon It

Ploua. Si mie imi pare rau ca nu i-am urlat babei de la... ? (nu stiu la ce etaj sta exact, in orice caz mai sus decat mine) sa-si spele naibii javra ca sa nu mai puta in halul ala liftul dupa ce il foloseste. Si ca n-ar strica sa se spele si ea mai des.

Apocalyptica - Fade to Black

2 pareri

cine
Poli
cand
vineri, 25 septembrie 2009 la 12:44:00 EEST
nu ar trebui sa iti para rau....
cine
brontozaurel
cand
vineri, 25 septembrie 2009 la 12:56:00 EEST
Eh, in momentul asta imi pare bine ca am dat click pe link sa vad daca mai exista videoclipul si cu ocazia asta l-am vazut din nou (videoclipul). Si pe Steve in videoclip.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)