Adresa blogului este brontozaurel.blogspot.com/ncr !!!
Postare mai nouă ► ◄ Postare mai veche

hmmm...

Uneori e sinistru de util instinctul ala care te indeamna sa faci praf tot. Azi imi pare rau ca nu l-am ascultat anul trecut. Desi ma bucur ca macar l-am ascultat azi. Nu ca ar mai fi reusit sa indrepte prea multe.

Altfel... am dat de Minesweeper 3D si mi-am adus aminte ca ma scarpina la un moment pe creier ideea unor galerii 3D de imagini (inca o versiune, pe un octaedru). Si am inceput sa refac partea de JavaScript pentru demonstratiile de la aticolul ala de care de-abia saptamana asta m-am reapucat. Plus "depanat" CSS-uri de-ale altora. Am iesit din casa de trei ori de la inceputul anului si de doua ori a fost ca sa mai depun ceva in contul pentru Aerosmith. Si da, am mai lucrat la album, am mai bagat niste articole despre ciocolata, bla, bla...

Imi pare rau ca n-am renuntat la internet. Mi-ar fi prins bine o schimbare. Plus ca deja mi-am facut draci din cauza transferului. Dar... macar am o podea mai curata decat am avut-o vreodata in 2012... nu mai tin minte de cand n-am mai frecat la ea cum am frecat dupa oamenii cu cablul nou. Cu detergent de podea cu aroma de migdale. Da, chiar miroase a migdale. Ceea ce vine cu niste amintiri foarte placute.

3 pareri la hmmm...

  • cine: krossfire delete comment icon
    cand:
    Dar oare ar fi renuntat Internetul la tine ;)?
  • cine: krossfire delete comment icon
    cand:
    ^Nu incercam sa fiu profund, doar simpatic-stupid :)
  • cine: brontozaurel delete comment icon
    cand:
    Fuck knows.

Da, ma intereseaza si parerea ta!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)
Abonare comentarii