on the verge of extinction... again

una calda, una rece

In metrou. O mamica si o fetita. Pe undeva pe la 12 ani as zice. Cu o vioara. Pe care rezolva ceva tema de matematica. Pe de o parte, asta e o chestie care probabil trebuia sa fie facuta acasa, pe de alta... mamica imi pare chiar atenta la ce scrie copila acolo. La un moment dat se incrunta si isi ia si ea o foaie sa calculeze ceva. Fetita nu pare pe pilot automat, sa corecteze instant acolo unde i se spune. Sta si se gandeste intai.

Si parca e bine sa constati ca nu toti parintii cresc maimute urlatoare. Ca unii se mai si preocupa ca odraslele sa invete ceva.

Sunt de parere ca o cultura generala bogata ajuta. Uneori unde nu te astepti.

Pe la mijlocul lui septembrie am luat doua tablete de ciocolata din Kaufland. Una din boabe de cacao din Ecuador, cealalta cu boabe de cacao din Madagascar. Probabil ca n-ar fi fost greu de ghicit pentru nimeni ca hartile din partea de jos se refera la tarile respective. Insa nu am avut nici o problema nici cu a identifica din prima zburatoarea sau copacii. Si nu e prima data cand am putut sa fac legaturi de gen.


Mi-a fost vandalizata cutiuta postala. Cand am vazut-o deschisa, primul meu gand a fost ca am fost eu ametita si-am uitat-o asa. Dar apoi am vazut ca i-a fost nenorocita incuietoarea.

Nu e prima data cand patesc asta. Atunci m-am tot trezit cu plicurile cu facturi deschise pana am rezolvat problema. Din pacate, curiosii care mi le-au studiat n-au avut bunul simt sa mi le si plateasca.

5 pareri

cine
Anonim
cand
sâmbătă, 17 noiembrie 2012 la 07:41:00 EET
Credeam ca numai la mine in cartier puii de cioara se antreneaza sa dea spargeri pe cutiile postale. Nici nu m-am mai chinuit sa-i schimb incuietoarea, doua cleme prinse in pop-nituri si un lacatel mai bun vad ca au reusit sa tina la distanta pe cei care erau curiosi daca eu primesc scrisori de dragoste sau nu.
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 17 noiembrie 2012 la 11:56:00 EET
Lacatel am avut si eu prima data. Dar tot m-am trezit ca una din cleme a fost smulsa si usita deformata destul de urat.
cine
Anonim
cand
sâmbătă, 17 noiembrie 2012 la 19:24:00 EET
Unul din sporturile urate practicate in blocuri, pe langa disciplinele olimpice de murdarit si stricat peretii, ars balustradele cu bricheta sau flegmat pe ele, spart/furat becuri sau lampi cu neon, distrus intreruptoare.
Cateodata mi-e un dor nebun de crocodilii tai.
cine
Costea
cand
duminică, 18 noiembrie 2012 la 16:12:00 EET
Eu stau în Giuleşti, şi nu mi s-a întamplat niciodată asta. Este adevărat că este plin de boşorogi la mine în scara şi am interfon.
cine
brontozaurel
cand
duminică, 25 noiembrie 2012 la 03:52:00 EET
Si la mine e plin de bosorogi si am interfon :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)