on the verge of extinction... again

departe de caldura rutinei

Cand lucrurile nu mai merg asa cum stiai ca trebuie sa mearga. Si aroganta proprie isi ia o palma.

Sunt grozava cand vine vorba sa combin geometria cu CSS-ul, nu? Si atunci de ce mama dracului nu-s in stare sa fac un tetraedru regulat animat? Am crezut ca o sa fie usor, dar nu vrea sa iasa asa cum vreau eu...

Am scos pana acum doar 100% la toate exercitiile de curs si din tema, ar trebui sa ma descurc la primul partial, nu? Nu. Am busit grilele la greu si am pierdut 10 puncte din 100. Si... surpriza! Am busit si unul din exercitiile de programare si inca 5 puncte s-au dus. Punctaj final: 85 din 100. Ceea ce nu-mi place. Nu mi-a placut niciodata. Motiv pentru care in facultate mi-am carat mereu de la examenele pe care mi-as fi dorit sa le iau cu 10, dar am simtit ca nu pot. Si am lasat in urma o foaie goala.

De atatia ani... e un numar cu doua cifre deja. Dar in ultima saptamana nu. Pastilele nu si-au mai facut efectul. Nu la timp, nu suficient, nu fara stari de rau si foarte rau. Pe care n-as fi avut nici o problema sa le accept daca s-ar fi simtit ca macar imi rezolva problema initiala... Si mi-e groaza. Pentru ca altfel sunt moarta...

now that you've been broken down, got your head out of the clouds, back down on the ground, you don't talk so loud, you don't walk so proud anymore...

Pana duminica asta nu mai iesisem pe lumina de aproape o saptamana. De luni de la pranz. Mai iesisem de doua ori seara tarziu. A doua oara a fost sambata. Pe la zece seara. Cand m-am intors, nu stiu ce m-a posedat sa ma uit la afisele de pe usa. Unul din ele spunea ca duminica la pranz se citesc contoarele. Sa fie sanatosi...

La mine e dezastru. Ambalajele in care au venit pastilele din ultimele doua saptamani. Si alte chestii care mi-au poluat sangele. O groaza de hartii. Elastice. Resturi de benzi adezive. Servetele pline de muci. Incaltari. Haine. Pungi, cutii de incaltari, haine. Chiar nu prea se mai poate calca aproape pe nicaieri. Mai exista doar cate o carare si in jur munti de chestii trantite unele peste altele.

N-ar trebui sa risc, n-ar trebui... dar in continuare o fac.

Si vine Craciunul si mi-e groaza, mi-e groaza...

Am mai vazut albastrul ala. In primii ani la Poli...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)