Adresa blogului este brontozaurel.blogspot.com/ncr !!!
Postare mai nouă ► ◄ Postare mai veche

muzicale. si vizuale. 6.

Din nou, o singura bucata, dar mi-a placut prea mult ca sa mai astept sa mai dau si peste alte chestii noi. Un clip de care m-am impiedicat absolut intamplator ieri dimineata. Al unor copii (au cu vreo 5 ani mai putin ca mine, deci is copii, daaa?) din Ucraina, aflati deja la al doilea lor album. Hmmm, poate avem norocul sa ii vedem si la noi. Imi suna foarte bine si imi place si clipul (se putea si mult mai bine, dar pentru un prim videoclip este foarte in regula).

Ei sunt Of Celestial, iar piesa se numeste Immortal Gold Idol.

7 pareri la muzicale. si vizuale. 6.

  • cine: Alexandru delete comment icon
    cand:
    Acest comentariu a fost eliminat de autor.
  • cine: brontozaurel delete comment icon
    cand:
    Nu.
  • cine: vienela delete comment icon
    cand:
    Nu canta deloc rau. Trebuie sa ii arat si baiatului meu videoclipul.
    Mie imi place mult http://www.youtube.com/watch?v=5abamRO41fE&feature=relmfu
  • cine: vienela delete comment icon
    cand:
    Cred ca nu apare linkul. Slipknot/Psychosocial.
  • cine: brontozaurel delete comment icon
    cand:
    :)
  • cine: krossfire delete comment icon
    cand:
    Deci chitara suna demential si la fel si linia melodica. Bun bun, punem la pastrat :)

    E ceva intre Ensiferum si power metal, but I like it :P
  • cine: brontozaurel delete comment icon
    cand:
    Glad to hear that :D
Da-ti si tu cu parerea

Da, ma intereseaza si parerea ta!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)
Abonare comentarii