on the verge of extinction... again

sabia din sticla umpluta cu tuica

Da, exista si asa ceva. A primit tati una in urma cu ceva vreme. Si nu a fost singurul. Imi povestea ca un coleg de-al lui a baut continutul fara sa-i spuna nevestei si l-a inlocuit cu ceai. Iar apoi au avut ceva rude in vizita si nevasta a vrut sa le serveasca din sabie... ghinion!

Mie nu-mi place tuica. E drept ca n-am mai baut de cand aveam patru ani. Atunci a fost una facuta de tati si tinuta intr-o sticla de apa minerala. A ajuns la mine in pahar pentru ca tati a incurcat sticlele. Ce a urmat cred ca nu e greu de imaginat - am batut recordul mondial de viteza pana la chiuveta din bucatarie si am inceput sa urlu la tati ca ce mi-a pus in pahar...

Insa a fost distractiv sa ma prostesc putin cu sabia de sticla. Poze. Si sa ma gandesc cum ar fi fost sa fi avut asa ceva cand i-am asteptat pe cei de la Amon Amarth sa revina la autocar dupa concert.

Recunosc ca ceva totusi bausem inainte. Cointreau.

10 pareri

cine
Cristi
cand
luni, 26 martie 2012 la 18:08:00 EEST
Mie mi se pare ca ai consumat jumatate din sabie intre poza 2 si 3 :))
Sa nu uiti sa o incarci cand pleci la razboi!
cine
brontozaurel
cand
luni, 26 martie 2012 la 18:33:00 EEST
Neh, doar am intors-o si s-a ascuns in maner ;))
cine
George
cand
luni, 26 martie 2012 la 22:26:00 EEST
:)...sunt foarte haioase pozele. Stau si ma intreb, oare...se poate taia capul cuiva cu o astfel de sabie?...
PS: n-as fi crezut niciodata ca o fata sa colectioneze revista Chip
cine
brontozaurel
cand
luni, 26 martie 2012 la 22:36:00 EEST
Cu siguranta se poate sparge sticla si se poate face fasii gatul. O artera carotida facuta praf si ai sansa sa-l nenorocesti...
cine
George
cand
marți, 27 martie 2012 la 00:16:00 EEST
mai,trebuia sa precizez, cand imi puneam intrebarea de mai sus, eram sub influenta unei melodii gasite aici pe blog....de obicei sunt f pasnic, nu-s ce-mi veni :)
cine
brontozaurel
cand
marți, 27 martie 2012 la 00:21:00 EEST
Ceva Amon Amarth cumva? :D
cine
George
cand
marți, 27 martie 2012 la 00:33:00 EEST
nu, unii mult mai cuminti care au ajuns si la biserica prin tineretile lor,INSOMNIUM parca :)...dar pt un suflet sensibil efectul este maxim :)
cine
brontozaurel
cand
marți, 27 martie 2012 la 00:43:00 EEST
Insomnium chiar sunt pentru suflete sensibile. Canta despre moarte, despre a pierde pe cineva drag, despre durere, despre deznadejde, despre despartiri, despre singuratate, despre regasirea sperantei... Eu am inceput sa-i ascult intens cand am patit minunea cu aripa acum trei ani jumate.
cine
cartim
cand
marți, 27 martie 2012 la 19:30:00 EEST
Interesanta ideea cu sabia si cu alcoholul din ea :))
cine
brontozaurel
cand
marți, 27 martie 2012 la 19:31:00 EEST
Ihi! :D

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)