Adresa blogului este brontozaurel.blogspot.com/ncr !!!
Postare mai nouă ► ◄ Postare mai veche

sabia din sticla umpluta cu tuica

Da, exista si asa ceva. A primit tati una in urma cu ceva vreme. Si nu a fost singurul. Imi povestea ca un coleg de-al lui a baut continutul fara sa-i spuna nevestei si l-a inlocuit cu ceai. Iar apoi au avut ceva rude in vizita si nevasta a vrut sa le serveasca din sabie... ghinion!

Mie nu-mi place tuica. E drept ca n-am mai baut de cand aveam patru ani. Atunci a fost una facuta de tati si tinuta intr-o sticla de apa minerala. A ajuns la mine in pahar pentru ca tati a incurcat sticlele. Ce a urmat cred ca nu e greu de imaginat - am batut recordul mondial de viteza pana la chiuveta din bucatarie si am inceput sa urlu la tati ca ce mi-a pus in pahar...

Insa a fost distractiv sa ma prostesc putin cu sabia de sticla. Poze. Si sa ma gandesc cum ar fi fost sa fi avut asa ceva cand i-am asteptat pe cei de la Amon Amarth sa revina la autocar dupa concert.

Recunosc ca ceva totusi bausem inainte. Cointreau.

10 pareri la sabia din sticla umpluta cu tuica

  • cine: Cristi delete comment icon
    cand:
    Mie mi se pare ca ai consumat jumatate din sabie intre poza 2 si 3 :))
    Sa nu uiti sa o incarci cand pleci la razboi!
  • cine: brontozaurel delete comment icon
    cand:
    Neh, doar am intors-o si s-a ascuns in maner ;))
  • cine: George delete comment icon
    cand:
    :)...sunt foarte haioase pozele. Stau si ma intreb, oare...se poate taia capul cuiva cu o astfel de sabie?...
    PS: n-as fi crezut niciodata ca o fata sa colectioneze revista Chip
  • cine: brontozaurel delete comment icon
    cand:
    Cu siguranta se poate sparge sticla si se poate face fasii gatul. O artera carotida facuta praf si ai sansa sa-l nenorocesti...
  • cine: George delete comment icon
    cand:
    mai,trebuia sa precizez, cand imi puneam intrebarea de mai sus, eram sub influenta unei melodii gasite aici pe blog....de obicei sunt f pasnic, nu-s ce-mi veni :)
  • cine: brontozaurel delete comment icon
    cand:
    Ceva Amon Amarth cumva? :D
  • cine: George delete comment icon
    cand:
    nu, unii mult mai cuminti care au ajuns si la biserica prin tineretile lor,INSOMNIUM parca :)...dar pt un suflet sensibil efectul este maxim :)
  • cine: brontozaurel delete comment icon
    cand:
    Insomnium chiar sunt pentru suflete sensibile. Canta despre moarte, despre a pierde pe cineva drag, despre durere, despre deznadejde, despre despartiri, despre singuratate, despre regasirea sperantei... Eu am inceput sa-i ascult intens cand am patit minunea cu aripa acum trei ani jumate.
  • cine: cartim delete comment icon
    cand:
    Interesanta ideea cu sabia si cu alcoholul din ea :))
  • cine: brontozaurel delete comment icon
    cand:
    Ihi! :D
Da-ti si tu cu parerea

Da, ma intereseaza si parerea ta!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)
Abonare comentarii