on the verge of extinction... again

amintiri ciocolatoase

ciocolata Bellarom

Acum cateva zile mi-am luat o ciocolata Bellarom. Nu este prima data cand iau o ciocolata din neamul asta. Acum trei ani si jumatate mi-am mai luat una. Era vorba de o ciocolata amaruie atunci, tin minte clar ca ambalajul era cu rosu. Si in interiorul tabletei erau... viermi. Vii. Miscatori. Si nu, nu era vorba de vreun sortiment exotic - in tableta aia chiar n-ar fi trebuit sa existe viermi.

ciocolata Cote d

Mi-am luat si o ciocolata Cote d'Or. Cote d'Or a fost printre primele marci de ciocolata pe care le-am descoperit dupa ce am venit in Bucuresti la facultate. Tin minte si acum batoanele cu rom de la Mega Image sau ciocolata in forma si cu aroma de portocala care se defacea in felii (cam in acelasi fel ca si marul de la Gubor despre care am scris la sfarsitul anului trecut) gasita in Carrefour acum vreo opt ani. Si cutia Assortiment Degustation cu patratele de ciocolata cu diverse arome. Si, descoperite mai tarziu, pralinele avand la interior rulouri de napolitana, foarte asemanatoare cu Suchard Imagine sau cu Milka Amavel Pralines - amuzant, toate trei apartinand de Kraft. Sau tableta cu biscuiti speculoos. Desigur, au fost si destule alte ciocolate Cote d'Or de care n-am fost prea incantata... dar tot de cele care mi-au placut imi aduc aminte intai.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)