on the verge of extinction... again

the curious eye and the critical taste buds: belgian chocs

Delhaize. Da, alea din Mega Image. Intr-una din primele zile ale lunii trecute (cred ca pe 4) am trecut si eu ultima data printr-un magazin de-al lor. Pentru inghetata. Si am mai apucat si trei ciocolate de la capatul unui raft. Doua din ele de la Delhaize - Mousse Noir si Mousse Praline. Ca aspect simple, dar foarte sugestive si elegante. O alta chestie care mi-a placut la ele a fost ca, desi in staniol, staniolul nu era lipit pe margini, ci doar impaturit. Ceea ce a facut ca despachetatul sa fie simplu si curat, iar staniolul a ramas intact. Odata desfacute ambalajele, am putut vedea ca tabletele arata la fel de bine precum promiteau pozele. In ultima poza arata putin transpirate pentru ca erau proaspat scoase de la frigider. Cum sunt? Pai... doua tablete de ciocolata avand la interior o crema fina... foarte fina, in genul cremelor din Milka Amavel. La cum se simte crema nu am ce le reprosa. La gust, gustul de alune din Mousse Praline mi s-a parut cam puternic pentru mine. In schimb, Mousse Noir a fost exact ce mi-as fi dorit. Foarte buna pentru un brontozaurel mare amator de chestii cu gust intens de cacao.

Inghetata cu aroma de ciocolata (Creme Glacee Parfum Chocolat). Nu este ceva absolut fenomenal printre atatea inghetate de ciocolata, dar este totusi o inghetata foarte buna.

A treia tableta pescuita in ziua aia. Cote d'Or. Speculoos Lait (link, screenshot). Ciocolata cu lapte ce contine bucatele de biscuiti cu scortisoara. Eu am descoperit Cote d'Or in 2002, atunci cand am aterizat in Bucuresti. Tot intr-un Mega Image. Prima experienta a fost una super. Apoi... de-a lungul timpului, am ajuns sa incerc destule ciocolate de la ei. Unele mi s-au parut foarte bune, altele nu mi-au placut deloc. Mi-a placut insa intotdeauna aspectul ambalajelor. Si aspectul ciocolatelor in sine (exceptie facand poate doar bomboanele Oraia de acum 2 ani). Nici ciocolata asta n-a facut exceptie. Arata foarte bine in ambalaj si si mai bine dupa ce am desfacut ambalajul. Si mai e si buna. Ciocolata cu lapte e destul de cremoasa, iar bucatelele de biscuiti sunt crocante si dau ciocolatei din aroma lor puternica de scortisoara.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)