on the verge of extinction... again

the curious eye and the critical taste buds: new stuff + the archives

Adica, na, cateva chestii noi incercate in ultimele 3 luni + altele mai vechi (incepand de prin '05).

  • incep cu inghetatele care nu m-au impresionat: de la Algida (care mie in general imi plac), Viennetta, inghetata asortata cu centru de ciocolata aerata; inghetata Family's Chocolate Chip de la Family Frost; si inghetata cu rom si stafide marca Delhaize; toate trei destul de bune, dar n-au nimic fenomenal
    ViennettaViennettachoco chip icecreaminghetata rom + stafide
  • in schimb, am ramas placut surprinsa de inghetatele de fructe cu care se lauda ursulache de mai jos si de o alta inghetata de la Algida: Carte d'Or Crema Fiorentina Affogato all'Amaretto; despre aceasta din urma, eu nu pot vorbi decat la superlativ - papilele mele gustative au ramas in extaz
    fruitty water icecreamCarte d'Or Crema Fiorentina Affogato all'AmarettoCarte d'Or Crema Fiorentina Affogato all'Amaretto
  • la categoria bomboane, am ramas foarte placut surprinsa de buburuzele de mai jos
    punga cu buburuzebuburuzele1 buburuza
  • o alta surpriza placuta, tot la categoria bomboane, subcategoria mea preferata, cea a bomboanelor cu [macar ceva] lichior a fost cutiuta Cherry Dreams de la Trumpf; nu ma dau eu in vant dupa martipan si ma asteptam sa fiu total dezamagita de bomboanele astea - le-am gasit insa chiar bune
    cherry dreamscherry dreamscherry dreamscherry dreams
  • tot la categoria bomboane, 1 rece si 2 calde de la Cote d'Or: total dezamagita de Oraia, incantata insa de celelalte 2 sortimente
    cote d'or oraiacote d'or slimscote d'or - bomboane dementiale
  • bomboane cu lichior... din nou! nimic impresionant la prima cutie (cea pe care scrie mare Chocolats aux Liqueurs), insa acele sticlute de la Anthon Berg mi s-au parut de 5 stele
    Chocolats aux LiqueursChocolats aux LiqueursChocolats aux LiqueursChocolats aux Liqueurs
    anthon berg chocolate liqueursanthon berg chocolate liqueurs
  • trecand de la bomboane la tablete de ciocolata, am mai incercat si ciocolata simpla cu lapte de la Triumpf - nimic fenomenal aici, e o ciocolata cu lapte buna, fara sa aiba insa nimic iesit din comun
    cioco lapte trimpfcioco lapte trimpf
  • ma doare sufletul... cand vad pozele de mai jos... Ritter Sport, 3 sortimente absolut geniale, din pacate eu nu le-am mai vazut pe nicaieri de mai bine de 2 ani
    ritter sport jamaka rum truffel + vanille likor truffelritter sport amaretto truffel
  • la categoria napolitane si checuri intra 3 napolitane pe care le-am incercat o data si mi-a fost mai mult decat suficient, o napolitana Balocco excelenta pe care am cautat-o multe luni in varianta din poza (cu cacao, sub 50 de grame) si 2 checuri Vivienne de care am ramas cam dezamagita dupa ce incercasem briosele Vivienne
    3 x napolitanenapolitana balocco2 x checuri
  • la categoria 'alte dracii', 2 surprize extrem de placute
    cupcakescupcakesprajitura lichiorprajitura lichiorprajitura lichior
P.S. Nothing from that one chocolate manufacturer I'm totally inlove with was included here... that will make another separate post...

4 pareri

cine
Lucian
cand
miercuri, 1 octombrie 2008 la 11:15:00 EEST
wow!!! n-am mai vazut atat de multe dulciuri la un loc :)
cine
brontozaurel
cand
joi, 2 octombrie 2008 la 13:59:00 EEST
in realitate, nici eu nu le-am vazut pe toate la un loc :))
cine
irina
cand
vineri, 3 octombrie 2008 la 17:48:00 EEST
Eu sunt din Constanta si Ritter am gasit la Kauffland. Acum nu stiu daca si prin Bucuresti sunt supermarketuri de genu`, dar, daca sunt, cred ca ai sanse sa gasesti pe acolo. E absolut geniala. Cea mai buna ciocolata.
cine
brontozaurel
cand
duminică, 5 octombrie 2008 la 12:16:00 EEST
Ritter se gaseste prin multe locuri in Bucuresti, dar nu sortimentele din poza :(

...adica nu se mai gasesc exact sortimentele care imi plac mie

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)