on the verge of extinction... again

heaven changed address

Acum o saptamana si vreo zece ore intram (mai mult ca sa nu-mi mai inghete degetele deja inghetate si poate chiar sa se si dezghete putin) in Mega Image-ul ala vechi-vechi (eu il stiu acolo de aproape zece ani de cand stau in Bucuresti) de pe Mihai Bravu din zona dintre Dristor si Piata Muncii. M-am invartit putin si aproape credeam ca voi iesi exact asa cum intrasem cand...

Mi-au picat ochii pe niste standuri dintr-o zona a magazinului numita "Delicatese". Intai am vazut pungile cu chestii din ciocolata de la Caffarel. Care, in ciuda numelui, m-au cam lasat rece, din moment ce toate erau cu ceva neamuri de alune intregi prin ele sau in ambalajul ala de prost-gust cu o bancnota de 500 euro. M-am uitat in jos, pe latura cealalta a stalpului... dragut, niste biscuiti Corsini numai potriviti la ceaiurile care recunosc ca au cam trecut in zona de "abuz" in cazul meu in ultima luna.

Nimic care sa ma faca sa trec prin plafon insa. Nu inca. M-am intors catre celelalte rafturi. Hmmm, ciocolata Droste. Droste, Droste... sa ma ia dracu', parca eu am mai auzit de astia. Si apoi, in continuare pe raft, mai spre stanga... aaaaa!

Cote d'Or, ciocolata amaruie cu mousse de lamaie! De aia gherutele mele s-au lipit instant. Ador combinatia, mi-am luat de vreo doua sau trei ori chiar si Poiana pentru ca nu mai exista nici o alta marca sa ofere asa ceva la noi.

Marea surpriza a venit cand m-am uitat pe raftul urmator. Ala a fost momentul in care ochii cred ca mi-au sarit din orbite... Acum doi ani, pe la inceputul lui 2010, ma impiedicam pentru prima oara de niste poze pe net si ajungeam pe site-ul lor. Si nu ma puteam abtine sa nu dau cateva tweet-uri cu "vreau!" si link.

Goldkenn! Trufe betive! Cu Jack Daniels, Remy Martin sau Cointreau... Credeam ca o sa ma topesc in fata raftului. Daca n-ar fi fost sinistru de scumpe (46.69 lei cutia de 150g... ceea ce cam inseamna peste 30 lei pentru 100g) sau daca la momentul ala n-as fi vrut neaparat ca atunci cand imi iau sa-mi iau cate o cutie din fiecare sortiment pentru teste comparative... nu cred ca plecam de acolo fara trufele alea. Am luat in schimb alte cateva maruntisuri dulci dragutele (care impreuna n-au costat nici cat o cutie de trufe).

O sa-mi ia cateva luni sa testez toate chestiile interesante descoperite pe rafturile alea. Pentru ca, pe langa dulciurile mentionate, am mai vazut si jeleuri Caffarel, ciocolate (atat de topit pentru bauturi fierbinti cat si de consumat solida) Rausch, ciocolate Vergani, sortimente de Villars sau Nestle nemaivazute prin alte parti si chiar unele marca proprie. Plus ceaiuri. Dar mai bine nu, ca stiu ca am cam exagerat cu ceaiurile in ultima vreme.

Dupa cum zice si titlul... heaven changed address! S-a mutat pe Mihai Bravu...

Si se pare ca le-am descoperit exact la momentul potrivit, pentru ca au iar o chestie cam ca anul trecut - dau carti de joc cu animale marine (Comorile Oceanelor cred ca se cheama). Evident, eu cam pic de fraiera la orice are poza cu un animal (desi sincer, cred ca oricine s-ar topi sa vada ce am eu pe laptop in folderu' animal din folderu' _pictures - mersi, NG!)... desi n-as merge atat de departe incat sa cumpar chestii de care n-am deloc nevoie sau nu-mi plac pentru pachetele cu cartile de joc.

dubluri carti de joc animale marine de la Mega Image

Dar cum se dau carti de joc si la chestii cum ar fi hartia igienica Zebra1 (pe care am descoperit-o acum patru ani - mersi, Cristina!) sau paste de dinti (stiu, alta chestie la care pic mereu de fraiera - pastele de dinti care promit ultra-super-hiper albiri)... am ajuns sa strang ceva... mai multe. Si sa dau de dubluri(cele din poza din dreapta).

  • 1 Din cauza pachetului de hartie igienica mi-a luat o ora si douazeci de minute sa fac un drum de 5 minute, ca nu mai stiam pe unde sa o iau de la colt pana in bloc fara sa manance fapturile acelea inofensive care nu trebuie eutanasiate ca-s si ele niste sufletele (si da, imi plac animalele, da' alea sanatoase, nu alea cu bucati lipsa cel putin la capitolul blana si care devin brusc agresive in urma a orice fel de precipitatii) si nici nu puteam sa ma misc prea usor din motive de zapada pe jos, o tona de haine si pachet de hartie igienica in brate.

4 pareri

cine
cristina-mocanu
cand
vineri, 24 februarie 2012 la 20:51:00 EET
nu stiu de ce am citit tot, după ce m-am prins ca e vorba de ciocolată. să ştii că a durut :(
cine
pinkISH
cand
sâmbătă, 3 martie 2012 la 00:52:00 EET
raiul s-a mutat la parterul blocului meu :D
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 3 martie 2012 la 00:55:00 EET
@Cristina: Eu am pus dulciuri la tag-uri...


@pinkISH: Ai gasit Maltesers acolo?
cine
pinkISH
cand
duminică, 4 martie 2012 la 00:34:00 EET
Nu inca, nu :)) Dar din ce ziceai tu, asa pare.

De Maltesers mai fac rost la vara, prin iunie. Daca ti-au placut, imi zici... :D

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)