on the verge of extinction... again

miscellaneous frustrating stuff

shopping
Maestrani Double Milk

Magazinu' #1. In geam are afis mare cu programu'.
Luni-Vineri: 7-21
Buuun. Ajunge brontozaurelu' acolo la ora 19:51. Doar ca este deja inchis! Asa ca brontozaurelu' trebuie sa se care iar pana acolo a doua zi dimineata.

Magazinu' #2. Si brontozaurelu' cere...
"O cutie cu bomboane cu lichior de portocale... cu Cointreau..." in timp ce se intreaba "hmmm, oare face legatura intre cum se scrie si cum se pronunta?"
"Cu Cointreau nu mai am..."
"Si atunci de ce mama dracului mai sunt expuse?" dar n-o spune cu voce tare...

Magazinu' #3. Brontozaurelu' ajunge cu cosu' la casa, il pune sus, tipu' se apuca sa scaneze si incearca sa fie amuzant comentand chestiile cumparate. Brontozaurelu' maraie in gand - i-ar crapa capu' daca ar putea.
"I'm not friendly, I'm not sociable, I'm not talkative, so don't even dare to try to be funny!" latra brontozaurelu' in gand si blocheaza orice sunet din exterior in timp ce scoate cardu' si i-l da tipului, tasteaza un PIN si se apuca sa-si umple ghiozdanu' (deh, cumparaturi pe o saptamana...).
"Fonduri insuficiente."
"..." - does not compute! Brontozaurelu' stie al dracului de bine ca ar trebui sa aiba fonduri mai mult decat suficiente. Injura timpu' pe care il pierde in felu' asta, scoate cumparaturile din ghiozdan si se intoarce pe calcaie sa plece. Doar ca... o opreste tipu' care ii da bonu' si o intoarce sa-si ia ce a cumparat. Deci... nu fonduri insuficiente? Tipu' continua cu glumele, insa brontozaurelu' blocheaza in continuare cu incapatanare orice vine din exterior, trece doar ceva cu "1 Aprilie". Brontozaurelu' se cara fara salute. Da, e nepoliticos sa procedezi asa, dar vrea sa fie nepoliticoasa.

music-related

Cica pana la urma apar si Megadeth la OST Fest. In ziua a treia. Aia in care vin si Motorhead. Nasului meu ii miroase ca asta inseamna ca Megadeth vor fi headlineri, desi sunt unii care spun ca Motorhead sunt in continuare headlineri (ceea ce si-ar dori si brontozaurelu').

Cu riscu' de a suna exact ca si copiii frustrati de faptu' ca Dimmu Borgir sunt in deschidere la Motley Crue in prima zi... brontozaurelului ii vine sa urle ca nu-i corect. Chiar nu e! Si daca vrea cineva un argument, sa faca bine sa se uite pe imotorhead.com la cat de lungi sunt listele din sectiunea Past Gigs din fiecare an din 1975 incoace. Inca un argument? Lemmy, punct. Inca unul? Muzical, trupele de thrash isi datoreaza existenta unor alte trupe, printre care si Motorhead.

Si de-aia nu mi se pare corect. Asa cum nu mi s-a parut corect ca la Rock in Rio Motorhead au urcat pe scena inainte de Slipknot si Metallica. A nu se intelege gresit, imi plac in draci ambele trupe (Fade to Black a fost singura chestie de la Scooby-Doo incoace care m-a facut sa intarzii la scoala) si le respect enorm pentru ce fac live... dar consider ca Motorhead merita mai mult (si probabil ca as fi de aceeasi parere si daca n-ar fi una din cele mai mari obsesii muzicale ale mele).

Si toata chestia asta m-a facut sa ma intreb: daca 2010 ar fi fost un an mai putin negru si s-ar fi intamplat Heaven & Hell la Sonisphere in a doua zi... care ar fi fost pana la urma ordinea? Eu mi-am luat abonamentul chiar inainte de jumatatea lui martie, convinsa ca ei vor fi headlineri in ziua aia.

use wMode=transparent, please!

E atat de veche problema si tot o vad peste tot. Continut video flash care apare peste elemente cu position: fixed atunci cand n-ar trebui. Si e al dracului de enervant. Si ma racaie ca YouTube nu includ si aia in codu' de embed.

cannot kill the beast

Mda, stiu, ce cliseu... Acum o saptamana si putin ziceam ca vreau sa trec prin cateva tutoriale de JavaScript. Am trecut prin mai multe decat mi-am propus, doar ca din tutorialele respective am tot pus deoparte link-uri catre alte tutoriale si am ajuns la o lista de peste 60... Si toate par interesante, dar ma dispera ca sunt asa de multe si de lungi.

Ah, si m-am bagat la CodeAcademy. Nu stiu exact de ce, exercitiile pentru primele trei saptamani le-am facut rapid intr-o dimineata dupa o noapte nedormita. Cel putin cele de pana acum mi s-au parut cretin de simple, dormeam pe mine si tot le-am facut rapid si corect 100%.

Cursurile online de la Stanford s-au amanat (dintre cele care ar fi trebuit sa inceapa ieri, eu ma inscrisesem la Probabilistic Graphical Models, Design and Analysis of Algorithms, Cryptography, Natural Language Processing). Ceea ce mi se pare foarte trist, asa ma bucuram ca incep saptamana asta, asa ca unul de 5 saptamani s-ar fi terminat pana in martie.


Sunt obosita...

7 pareri

cine
boemul
cand
marți, 24 ianuarie 2012 la 11:03:00 EET
săptămâna trecută nu eram sigur că o să merg la OST, dar cu Megadeth m-au convins.
poţi sta la Dimmu şi să pleci înainte de Motley Crue :) eu clar aşa aş face.
cine
brontozaurel
cand
marți, 24 ianuarie 2012 la 11:08:00 EET
Neh, vreau sa-i vad pe Mick & Vince cum se dezintegreaza pe scena.
Plus ca problema mea nu era de ce sunt Dimmu inainte de Motley, ca asta mi-e clar... ci de ce ar fi Megadeth inainte de Motorhead... si cand dracu' o sa-i vad si eu pe Motorhead headlineri (adica cu un setlist mai gras).
cine
boemul
cand
marți, 24 ianuarie 2012 la 11:17:00 EET
asta e, eu prefer Megadeth :)
cine
brontozaurel
cand
marți, 24 ianuarie 2012 la 11:24:00 EET
:P
cine
krossfire
cand
marți, 24 ianuarie 2012 la 18:23:00 EET
Eu sunt pentru Megadeth sincer si deja ma mananca palmele sa-mi iau bilet pentru ziua aia :)

Motorhead sunt intr-adevar o piatra de temelie a genului, dar e vorba pana la urma si de repertoriul de "piese cunoscute". Motorhead au vreo 3-4 piese care circula printre toti pustanii, pe cand Megadeth pot da lejer un Best of de vreo 12-15. Da, sunt cateva albume Motorhead care pun in genunchi jumate din discografia Megadeth, dar asta uneori n-are greutatea pe care ar trebui sa o aiba.

Stiu, suna ca un argument stupid, dar organizatorii de concerte cam asa gandesc in general: cate piese stiu astia de la trupa aia? Dam un search pe Youtube, ne uitam pe forumuri...vedem ca-s o trupa vehiculata => headlineri. Motorhead sunt aproape disparuti din playlisturile pustanilor de pe-acum si, desi imi plac si mie la greu, mi-ar fi greu sa-i justific in fata Megadeth, daca as organiza concerte pentru mase. In plus, e vorba si de fee-uri. Daca o trupa e foarte scumpa, e mai avantajos sa o aduci pentru mai mult timp, din moment ce juma de pret inseamna transport, cazare si scule.
cine
Garm
cand
miercuri, 25 ianuarie 2012 la 14:56:00 EET
Motley Crue nu au cum sa cante in deschidere la Dimmu Borgir. Punct. Intre Motorhead si Megadeth... discutabil... cred ca totusi cei care sustin ca Megadeth ar trebui sa fie headliner au dreptate chit ca "Lemmy Is God".
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 25 ianuarie 2012 la 15:19:00 EET
@krossfire: go get it! (the ticket)


@Garm: Wow, m-am exprimat eu aiurea, ca parca toata lumea a ramas cu impresia ca eu nu inteleg de ce sunt Dimmu in deschidere la Motley si nu invers... Mie mi-e clar ca in cazul asta ordinea n-avea cum sa fie alta, dar tin minte ca sarisera niste copchii revoltati cand s-a anuntat in decembrie... si chiar m-a amuzat atunci indignarea lor. Doar ca acum nu mi se pare mie ca nu-i corect sa deschida Motorhead pentru Megadeth.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)