on the verge of extinction... again

the curious eye and no critical taste buds... yet: new from kraft

Adica dracii noi de la Poiana si de la Milka.

Intai, Poiana. Suchardine. Cu cirese intregi in alcool. Le-am vazut ca au aparut de ceva vreme, poate chiar de peste doua luni, insa dupa experientele din preajma Craciunului (Primola Cherry si alte dracii ieftine despre care n-am scris si cu care nu mai am nici poze dupa ce mi-a murit hardu') parca nu prea ma mai tenteaza foarte tare sa incerc chestii ieftine cu lichior. Nici poza n-am, am cautat pe net, dar n-am gasit.

Milka. Tablete mari. Unu, Milka Choco & Rice (link, screenshot). Una din tabletele pe care spuneam ca as vrea sa le incerc daca ar aparea la noi. Tableta de 200g - din cauza orezului expandat, e mai usoara decat celelalte tablete mari de Milka, desi e la aceleasi dimensiuni. Aparuta saptamana asta in cora, la 9.87 lei, daca tin minte bine. Se mai gaseste si la un supermarket de la Iancului, InterMacedonia, la 11.30 lei. Recenzie in engleza cu poze aici. Doi, Milka Champiolade (link, screenshot). Asta e tableta de 300g. Editie speciala aparuta cu ocazia Campionatului Mondial de Fotbal. Da, a mai aparut editia asta speciala si in 2008. Cu ocazia Campionatului European. Arata interesant (poze mai jos). Patratelele au (aproape) o jumatate de minge de fotbal deasupra. In mijlocul fiecarui patratel (da, stiu ca-s dreptunghiuri, doar la Ritter-Sport sunt cu adevarat patrate diviziunile, da' asa m-am obisnuit de cand eram mica sa le zic) se afla cate o "minge" crocanta. In rest, ciocolata e umpluta cu o crema de lapte cu aroma de caramel. Mie imi suna interesant. Da, stiu, multa crema de lapte. Poate se repeta ultima experienta Ritter-Sport... Se gaseste in acelasi supermarket de la Iancului, la acelasi pret de 11.30 lei.

Prima poza e compusa din doua poze de pe milka.de, ultimele doua sunt de pe ciao.de.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)