on the verge of extinction... again

the curious eye and the critical taste buds: xmas chocs and more #2

In continuare, tot ciocolata alcoolica... si cica de sarbatori. Eu n-am prea vazut mare sugestie de sarbatori la astea pe ambalaj... poate doar cu exceptia faptului ca au aparut de sarbatori.
  • Anidor. Trufe de ciocolata amaruie (70%) cu doua feluri de creme (Cognac & Marc de Champagne). 5 de un fel si 5 de celalalt fel. Mi-a placut cum arata ambalajul, desi, repet, nu am vazut nimic pe el care sa ma duca cu gandul la Craciun. Asa ca... sunt ceva specific sarbatorilor de iarna sau nu? Cora asa zic, pentru ca eu de acolo le-am luat in prima saptamana a lui decembrie... din zona de la intrare destinata produselor de sarbatori. Cu ocazia asta am aflat ca Anidor sunt o marca a Supreme Group, de care mai tin si Primola, Novatini si Ulpio. Probabil trufele astea sunt ceva nou, din moment ce nu le mai vazusem pana acum si nici pe site nu apare nimic despre ele, nici la sectiunea Anidor Praline si nici macar la sectiunea Noutati. Mda, stau prost cand vine vorba de actualizat site-ul ala. Ca multi altii din Romania, de altfel. Trufele sunt bune (even better when shared), desi mie mi-au placut mai mult alte trufe alcoolice. Dar despre alea mai tarziu. Le-as recomanda doar celor carora le plac atat ciocolata amaruie cat si cremele alcoolice - combinatia rezultata e destul de intensa. Nu scrie nicaieri, dar cele cu dungi de ciocolata neagra sunt cele cu crema coniac, iar cele cu dungi de ciocolata alba sunt cele cu crema Marc de Champagne.
    trufe Anidortrufe Anidortrufe Anidor
  • Ca tot ziceam de Supreme Group, hai s-o termin odata cu ei. Si cu Primola de pe 2009. In primavara am incercat Primola Praline cu Cacao si Cereale. Decente si atat. O idee cam uscat invelisul de ciocolata, dar nu m-a deranjat nimic altceva la ele. Si nici nu m-a impresionat. Tot la inceputul lui decembrie, tot din cora, tot din zona produselor de sezon, tot fara nimic altceva pe ambalaj care sa sugereze ca ar fi un produs de sezon am incercat niste visine in ciocolata de la Primola. Ah, daca in cazul pralinelor incercate in primavara nu stiu sa existe alternative pe la noi si Primola are avantajul unui produs unic, aici lucrurile se schimba. Exista o multime de alternative mult mai bune. Ce ofera Primola nu m-a impresionat. Dry, sugary (yeah, dark but still sugary) chocolate, average filling. Next, please.
    Primola Praline cu Cacao si Cerealevisine in ciocolata de la Primolavisine in ciocolata de la Primola
  • Trufe Gianna. De la Trumpf. Hehe, la astea m-am referit cand am spus ca mi-au placut alte trufe mai mult decat cele de la Anidor. Si la exterior mi se pare ca arata mai bine, iar trufele sunt ambalate individual. Da, tot cate 10 in fiecare cutie. Am incercat trei sortimente cu trei creme diferite: Marc de Champagne (prezentat aici, in alte ambalaje, e drept, pe trumpf.eu impreuna cu un sortiment pe care nu l-am vazut la noi, cu crema Amaretto... hehe, ce mi-ar placea sa-l incerc si pe ala), Cognac si Bourbon Vanilla & Wildberry (prezentate aici, in alte ambalaje). Prea multe informatii nu sunt pe site-ul ala si nici pe Ludwig Schokolade (de care tin si Trumpf), unde totusi am gasit o poza cu trufele astea in aceleasi ambalaje in care le-am gasit si eu. Primele doua sortimente par a fi aceeasi chestie ca si trufele Anidor, in ciocolata amaruie (70% cacao) cu 49% crema. "Carapacea de ciocolata" este totusi mai cremoasa decat la celelalte si asta le-a facut mai placute pentru mine. Dar adevaratul deliciu a fost cel de-al treilea sortiment, in ciocolata cu lapte (35%), a carui crema mi s-a parut geniala. Mai vreau creme cu fructe de genul asta...
    trufe Giannatrufe Gianna Cognactrufe Gianna Cognactrufe Gianna Cognactrufe Gianna Marc de Champagnetrufe Gianna Marc de Champagnetrufe Gianna Bourbon Vanilla & Wildberrytrufe Gianna Bourbon Vanilla & Wildberrytrufe Gianna Bourbon Vanilla & Wildberry
Va urma... iar chestii alcoolice, iar chestii de la tigani de pe strada.

PS (desi mai important pentru mine decat postul in sine) La Multi Ani!

2 pareri

cine
fleurdulys
cand
luni, 8 februarie 2010 la 02:05:00 EET
Hehe, am incercat si eu Gianna, cu Bourbon si Marc de Champagne. Primele-s dementiale, al doilea sortiment nu mi-a placut deloc. Nu pot sa spun de ce, ca nu-s consumatoare inraita de dulciuri, pur si simplu papilele gustative mi-au zis 'nu!'

Anyway, sa mai scrii d-astea. Pe urma o sa am pe cine da vina cand ma vor scoate cu macaraua din bloc. :P
cine
brontozaurel
cand
luni, 8 februarie 2010 la 10:34:00 EET
Mda, am o imaginatie prea bogata & usor sinistra - am citit altceva initial.

Trufele Marc de Champagne/ Cognac au un gust destul de intens. Foarte probabil n-o sa fie decat pe gustul celor care sunt cu ciocolata neagra si cu cremele alcoolice.

De la sarbatori incoace nu prea am mai avut chef sa incerc chestii noi. Aproape nimic altceva in afara de Lindt simpla, care nu-i o noutate, dar e standardul de aur in materie de ciocolata pentru mine.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)