on the verge of extinction... again

descoperind...

... de data asta noutati (pentru mine!) muzicale. Pe YouTube-ul ala care cauzeaza dependenta, bineinteles. Am spus-o de nu stiu cate ori, chestia aia cu "related videos" e diabolica. E incredibil cum pot pierde ore intregi "topaind" din clip in clip.

Ce-am mai descoperit acum? Se numesc Barclay James Harvest. Trupa s-a format in 1966. Eu am dat pentru prima data de ei aseara. O piesa, doua, trei... douazeci... Ii ascult de sapte ore deja...

3 pareri

cine
brontozaurel
cand
joi, 13 mai 2010 la 20:20:00 EEST
Nu te-a invatat mami ca asta se cheama spam?
cine
Dojo
cand
sâmbătă, 22 mai 2010 la 21:47:00 EEST
BJH sunt exceptionali. Ma bucur ca i-ai descoperit ;)
cine
brontozaurel
cand
marți, 25 mai 2010 la 01:01:00 EEST
Si eu ma bucur. De fiecare descoperire :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)