on the verge of extinction... again

esti nebuna?

Azi, in timp ce ma intorceam acasa, in fata la BCR, la cativa zeci de metri inainte de intrarea in bloc. O copchila imbracata in roz o ia urland in jos pe scari. Tac-su se opreste in fata intrarii in agentia BCR si striga dupa ea:
"Nu pe acolo! Iuliana, nu pe acolo... Vino aici!"
Aia mica urla in continuare:
"Vreau la mama! Unde e mama?"
"Pai hai sa mergem inauntru la mama. Stai linistita ca n-am pierdut-o..."
"Nuuu! Mama nu e inauntru!"
Ce prosti pot fi copiii mici!

Trec de cei doi si ma trezesc ca din stanga vine un baiat langa mine.
"Papusa, uite, il vand cu cinci milioane" si imi arata un Nokia E63 (specificatii, articol dedicat detaliat).
Ma bufneste rasul, dar nu ma opresc, merg in continuare.
"Patru milioane si jumatate"
Nu ma pot abtine, rad in continuare si grabesc putin pasul.
"Patru milioane, uite" si mi-l baga in fata.
Eu am brusc deviatie de dreapta, putin surprinsa si usor enervata de insistenta, dar inca amuzata de situatie. Imi vine sa rad putin de el si sa-i arat portmoneul spunandu-i ca-i dau pe telefon toti banii pe care ii am inauntru. Dar nu spun nimic.
"Uite, pentru tine, papusa, trei milioane si jumatate."
Deja mi-e putin mila de el. E chiar mai prost decat copchila aia in roz. Macar aia n-avea nici macar patru ani.
"Trei milioane! Ce zici, vrei, nu?"
Deja nu mai pot sa nu mai am nici o reactie. Duc mana la cap si fac un gest cum ca e dus.
"Ce-i, esti nebuna?" Dar macar nu se mai tine dupa mine si pot sa o iau pe scari si sa intru in bloc.

Da, sunt. Nebuna. Da' fraiera nu-s. Nu cumpar chestii pe care mi le ofera la vanzare orice Gigel care vine la mine pe strada. Si, intamplator, de peste sase ani devorez articole dedicate telefoanelor mobile. Pot sa fac diferenta intre un E63 si un E71 dintr-o privire (da, stiu, mai si scrie pe ele - la asta insa n-ar mai fi avut mult de lucru pana sa stearga complet scrisul). Si sunt sigura ca stiu mult mai mult decat el despre telefonul ala. Cum ar fi faptul ca e sub telefonul meu la capitolul audio. Si la capitolul foto - nu are autofocus (si da, se vede diferenta). Sau ca se gaseste si sub 600 lei nou-nout, la liber. Ah, si folosite se gasesc si la doi dolari pe ebay.

Am insa un alt motiv de ingrijorare. M-a luat cu "papusa", iar eu purtam un tricou negru cu doamna cu coasa pe el. Si blugi si adidasi negri. Daca as fi fost cu sandalute, cu pantalonii mei roz si cu unul din tricourile roz cu Aristocats, as fi zis ca se explica. Dar asa...

[poze cu E63 si E71 luate de pe gsmarena.com; poza cu aristocats luata de pe disney.go.com/desktopstop/]

PS - In caz ca se intreaba cineva ce dracu' e cu portmoneul ala: e un portmoneu in forma de soricel pe care il am de cand eram mica. Si da, soricelul era cu stomacul gol. Aveam fix zero virgula zero lei.

7 pareri

cine
dreamr
cand
luni, 26 aprilie 2010 la 15:37:00 EEST
are lanterna? :))
cine
brontozaurel
cand
luni, 26 aprilie 2010 la 21:08:00 EEST
asta da :))
cine
dreamr
cand
luni, 26 aprilie 2010 la 22:21:00 EEST
dar mamaruta la telefon sigur nu ai cum am eu...
am furat-o de la o pi... colega... dopa care i-am si dat una dupa ceafa :)) nu, doar glumesc... :))

pitipoanca am vrut sa spun ;))
cine
brontozaurel
cand
luni, 26 aprilie 2010 la 22:29:00 EEST
aaa... buburuza? :)
cine
mircea
cand
marți, 27 aprilie 2010 la 06:19:00 EEST
Era oferta speciala pentru papusi. Probabil acasa te trezeai ca ai dat banii pe un telefon de jucarie.
cine
dreamr
cand
marți, 27 aprilie 2010 la 19:45:00 EEST
da, buburuza ;))
cine
brontozaurel
cand
joi, 29 aprilie 2010 la 13:15:00 EEST
@mircea: Oferta speciala pentru papusi? :)) Ghinionul lui ca nu ma incadrez. Si telefonul nu l-as fi cumparat din o multime de motive. Nu am incredere. Modelul asta nu m-a impresionat cu ce stie sa faca. In ceea ce priveste aspectele care conteaza pentru mine la un mobil, este sub telefonul meu... care anul asta implineste 5 ani!!! Si oricum aveam zero lei la mine, zero lei in casa (fara aia iesiti din circulatie si pe care ii tin de "muzeu"), zero virgula zero unu (0.01 lei = 1 ban) pe card. Il luam doar daca mi-l facea cadou :)) Poate nici in situatia asta, ca m-as fi gandit ca e furat.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)