on the verge of extinction... again

all i want/ have to do

All I want to do is cry...
"All I have to do is..."
"All you have to do is die!"
N-o sa uit niciodata asta. Desi eu nu ma uit decat la maxim doua filme pe an. Si oricum asta era mai mult documentar.

Staind. Au fost una din primele trupe cu care am intrat in contact. Mai precis, a treia, dupa Queen si Nirvana. Au fost a doua trupa dupa care am devenit cu adevarat nebuna, dupa Aerosmith. Prin 2004 ascultam obsesiv (de fapt, obsesiv e putin spus) 14 Shades of Grey. Inca il consider unul din cele mai bune albume ale deceniului. [Ah, da, in ciuda pozei de la inceput, piesa asta e mai veche de Break the Cycle. Si nu, nu e acelasi lucru cu Black Rain.]

Seara asta. Am fost la gara sa imi iau bilet pentru joi. Planul era sa imi iau bilet in seara asta iar joi sa zbor dupa curs direct la gara. Cursu' se termina la 12, IC 531 pleaca la 13. De la Semanatoarea Petrache Poenaru pana la Gara de Nord nu sunt decat 3 statii. 9 minute. Sa zicem ca stau in statie pana vine metroul 10 minute. Din rectorat pana la statia de metrou fac maxim 15 minute. Sa zicem 20, sau hai sa zicem 25, o sa am laptopul si ditamai castile in spinare. Plus o pereche de blugi, un hanorac si alte maruntisuri de imbracat. Si o sa fiu in fusta si pe toace. Sa zicem totusi 30 de minute. Tot sunt maxim 50 de minute. De pe peron de la metrou pana in tren... sa zicem maxim 10 minute. Asta e la limita...

De aia am nevoie de bilet luat inainte. Insa n-am putut sa-mi iau in seara asta. Cica nu merge platit cu cardul in seara asta. Si nu, nu puteam sa scot bani de pe card. Biletul la Business Standard de la Bucuresti la Brasov e 71 lei si ceva, eu mai aveam pe card 73 de lei. Si nu, altfel nu mai am nici un ban. Si asta la mine chiar inseamna 0.00 lei. Da, sunt snoaba. E vorba de faptul ca la business class se cere biletul la intrarea in vagon. Mi-e scarba de o anumita categorie de oameni. Mi-e scarba de indivizii care se prefac ologi si cersesc prin tren, mi-e scarba de aia care vand diverse porcarioare, mi-e scarba de calatorii care se urca in picioare pe scaune cu incaltarile murdare, mi-e scarba de calatorii care put, mi-e scarba de calatorii care se apuca din senin sa-si deschida cate un borcan cu mancare care pute, mi-e scarba de aia care isi pun sus ditamai bagajul din care tot pica diferite mizerii, mi-e scarba de vorbaretii care isi dau cu parerea referitor la chestiuni despre care habar n-au. (Se gasise odata un Gigel cu tot atatea clase ca trenul sa-mi tina mie lectii de electromagnetism!!! Individu' n-avea nici o tangenta, da' era hotarat ca are dreptate. I-am explicat cum stau lucrurile, am vazut ca o tine pe-a lui si mi-am zis da-l dracului, oricum tot prost ramane...)

Am o imaginatie bogata. Si pe undeva am simtit chestia asta ca pe un fel de efect invers. Adica... eu n-aratam de business class in seara asta. Purtam un tricou albastru cu modele abstracte negre si argintii pe piept, o camasa in carouri (in genul asteia, doar ca albastra) si o geaca de piele cu multe zdranganitoare albastre. Nu puteam, eram spalata in dupa-amiaza asta, ma spalasem pe dinti si imi curatasem urechile chiar inainte sa ies pe usa. Adevarul e ca... inainte sa plec tocmai ma schimbasem. Pentru ca imi era frica sa merg in Gara de Nord cu rochita mea neagra cu argintiu. Aia pana aproape de genunchi, cu un bolero incheiat in fata si maneci pana la coate. Mi s-a mai intamplat asta. Si a doua zi nu mai erau locuri libere la business class. Si nu, la clasa I nu e ceva diferit fata de clasa a II-a, in ciuda diferentei de pret. Si la clasa I am dat de imputiti, de tuse Geta care se urcasera cu gaina vie (!!!!) in tren (da, da, la intercity la clasa I). Oricum nu mai conteaza. Oricum nu mai am bani sa-mi iau maine bilet. Mi-am luat pastile si deja am luat vreo 40. Maine as fi avut doua cursuri si doua laboratoare la care tin mult. Dar n-o sa ma duc. Mi-e prea rau acum. Si nici pana la baie nu pot ajunge. Din exact acelasi motiv din care n-am ajuns mai devreme la gara: am asteptat o ora si jumatate sa vina administratorul sa citeasca porcariile alea de la calorifere. Si a intrat incaltat pana la jumatatea holului desi il rugasem sa se descalte pe ziarele de la intrare. Si acum ar trebui sa trec prin mizeria aia + cea de la propriile mele incaltari in urma drumului la gara ca sa ajung la baie. Si nu vreau sa-mi murdaresc sosetele si sa car jegul si in baie si in restul casei. Si nu ma simt in stare sa spal pe jos. De-abia terminasem de curatat dupa vizita alor mei. Da, stiu, ai mei au fost aici acum 2 saptamani si jumatate. Dar pentru mine asta inseamna ca am curatat repede. De obicei imi ia o luna sa-mi revin dupa o vizita de-a lor. Uneori si doua-trei luni... Ah, si acum sunt in pat... cu blugii. Eu, care nu ma asez niciodata cu orice fel de haine cu care am iesit pe strada in pat sau pe vreun scaun. E absolut necesar sa fac un dus si sa ma schimb in haine de casa ca sa ma asez pe orice (exceptie fac podeaua si caloriferele). Eu... acum sunt in pat cu blugii... si cu tricoul si cu camasa. Si mi-e scarba de mine. De obicei dormeam pe jos daca eram prea rupta de oboseala si simteam ca as ameti daca fac un dus... What in hell happened to that? Mi-e asa scarba de mine...

I'm so sick of this place and this taste in my mouth...

11 pareri

cine
Sabotor
cand
miercuri, 31 martie 2010 la 01:16:00 EEST
Nu, nu esti snoaba. Uneori dai in tren peste niste oameni ce-ti provoata pur si simplu greata. Acum multi ani s-a nimerit in compartiment cu mine un tigan. S-a descaltat si-i miroseau picioarele in asemenea hal incat mi s-a facut greata. Prin comparatie, pe hol (eram in primul compartiment, deci langa WC) mirosea a trandafiri.

Partea a 2-a a postului.... ti-ai luat pastile din care ai luat deja 40? Zi-mi ca exagerezi... Chiar si vitamine de-ar fi, 40 sunt multe... ce incerci sa faci?
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 31 martie 2010 la 02:22:00 EEST
Multe chestii imi provoaca greata mie...

Au fost de fapt peste 40 si nu sunt vitamine. It's no big deal, iau in draci de cand aveam 16 ani... in cel mai bun caz o singura data pe saptamana, uneori si de 6-7-8 ori pe zi. La inceput si una sau doua aveau efect, acum mai putin de 8-10 nici nu se simt... nici o sansa sa crap asa, de obicei de la supradoza ori se lesina ori se vomita inainte sa se intample ceva cu adevarat periculos.
cine
Sabotor
cand
miercuri, 31 martie 2010 la 03:06:00 EEST
Mai, ce sa zic.... tu stii cat de big deal e... Mie mi se pare enorm, oricum...
cine
Arana
cand
miercuri, 31 martie 2010 la 07:52:00 EEST
iar mie mi se pare ca exagerezi; si cu cele 30 pastile si cu conditiile din ic; stiu trenul ala perfect, circul cu el extrem de des, NU e asa cum zici tu. in fine, tu sa fii sanatoasa.
cine
Butterfree
cand
miercuri, 31 martie 2010 la 08:15:00 EEST
mie nu mi se pare ca exagerezi deloc! adică am stat odată în picioare de la Ploieşti pana în Constanta pentru ca un aurolac se hotărâse sa doarmă în compartimentul în care eu şi alţi 5 călători plătisem loc! şi nasul nici măcar nu s-a sinchisit! nu ca as mai fi stat în acel compartiment, dar asta-i alta poveste!
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 31 martie 2010 la 09:20:00 EEST
@Sabotor: sunt convinsa ca e enorm pentru orice om normal, dar eu nu ma inscriu in categoria a aia.


@Arana: n-am zis nimic de conditiile din tren, trenu' saracu' e super ok si la clasa a doua, stiu ca atunci cand pleaca din bucuresti simt in nari ca e proaspat spalat pe jos, vad ca tocmai au fost schimbate pungile de gunoi. ce mi se pare deranjant e ca in tren se mai urca si anumite specimene pentru care bunul simt/ apa si sapunul sunt notiuni necunoscute si de faptul ca se pot nimeri in preajma mea, iar de sarbatori trenul e plin, eu nu pot sa ma mut si nici nu pot cere sa fie dat careva jos din tren pentru ca plescaie sau mi se pare mie deranjant mirosul pe care il emana. da, am dat si de oameni super ok in tren. dar tot prefer sa ma izolez, desi, la dracu', nici la business class nu e gol vreodata, chiar daca mie imi e greu sa inteleg de unde dracu' pot sa existe atatia oameni suficient de idioti incat sa dea atatia bani pentru un drum de 166km. mie mi-e scarba de majoritatea oamenilor, da' altii?

in ceea ce priveste excesul de pastile... deja e de prea multi ani reactia mea standard atunci cand ceva merge prost sau imi zice cineva ceva ce nu-mi convine. ceea ce nu prea dovedeste altceva decat ca sanatoasa la cap n-am fost vreodata.


@Butterfree: ih, tabloul pe care l-ai zugravit e vomitivul perfect. nici nu vreau sa imi imaginez cum mirosea langa ala. pentru en si ic nu mai exista compartimente acum, problema aurolacilor insa ramane.
cine
Bucur
cand
miercuri, 31 martie 2010 la 16:23:00 EEST
Acest gen de muzica influenteaza negativ tot ce inseamna om din toate punctele de vedere.Nu recomand nimanui asa ceva.
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 31 martie 2010 la 17:11:00 EEST
Eu sunt de parere ca nu ai dreptul sa recomanzi nimanui ce trebuie sa ii placa si ce nu.
cine
Camil Stoenescu
cand
joi, 1 aprilie 2010 la 10:44:00 EEST
prea multă scârbă
cine
brontozaurel
cand
vineri, 2 aprilie 2010 la 22:35:00 EEST
in momentul asta mi se pare prea putina...
cine
brontozaurel
cand
marți, 27 martie 2012 la 19:01:00 EEST
@Ady: Cred ca exista o pagina de reguli care spune clar unele chestii.

Lasand asta la o parte... care e logica de a posta un comentariu caruia presupun ca i-ai fi dorit cat mai multa vizibilitate la un articol vechi de doi ani, in conditiile in care e destul de evident ca nu mai am widget de postari recente pe blog?

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)