on the verge of extinction... again

baby dino is clumsy

Intai a fost samponul. De dimineata. L-am pus prea aproape de marginea rotunda a cazii. Si, la cateva fractiuni de secunda dupa ce degetele mele i-au dat drumul, am stiut ca va aluneca si va ajunge pe jos. Dar deja apucasem gelul de dus. Si nu mai puteam decat sa-l urmaresc in cadere cu privirea. Si am vazut cum i-a sarit capacul si a inceput sa se verse. Nu s-a varsat mult, am intervenit la timp. Dar tot mi-a fost ciuda ca am putut fi asa neatenta.

Apoi sertarul. Sertarele mele cred ca ma urasc. Si clantele de la usi imi urasc manecile, dar asta e deja alta poveste. Mi-am prins un deget la sertar. Si am tras ceva piele la o parte de pe el. Pe moment n-a sangerat cine stie ce, spre norocul meu... ca ala era sertarul cu lenjerie si n-as fi vrut sa murdaresc ceva de sange. Apoi insa... am reusit sa las cateva picaturi pe covoare in drumul spre baie. 4 pe covorul din fata calculatorului (din care una e mare, aproape 2 centimetri in diametru) si una pe covorul din hol. Ambele covoare sunt bej deschis asa ca se vad aiurea rau petele alea. Am incercat sa frec putin cu apa, dar tot nu s-au dus complet.

6 pareri

cine
envi
cand
sâmbătă, 13 iunie 2009 la 03:16:00 EEST
ia sa ne gandim un pic: foloseste noul X, acum si cu granule Y care scot pana si petele de sange! pentru tine e folositor, dar ma intreb: oare cum suna asta "scoate pana si petele de sange"?! care-i publicul tinta cand te lauzi ca detergentul tau poate face asa ceva?

si apropo, 2cm diametru?!?!?! 'scuuuuuse me, you've been bleeding girl, no joke...
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 13 iunie 2009 la 03:20:00 EEST
Iaiii... Mai bine nu spun la ce public tinta m-am gandit (blushing)
cine
Florin
cand
duminică, 14 iunie 2009 la 15:29:00 EEST
Eu zic sa il patezi in intregime, la o distanta cat de cat acceptabila una de cealalta si sa spui ca asa e modelul :)
cine
brontozaurel
cand
duminică, 14 iunie 2009 la 16:15:00 EEST
Sa-l patez cu ce? E cumva un indemn subtil sa ma apuc sa-mi tai carotida? :))
cine
Florin
cand
duminică, 14 iunie 2009 la 17:20:00 EEST
Am si io cate o zi in care imi ies toate pe dos.
Imi aduce aminte de prima cazatura (direct in gura) a piciului meu. Mnoa, buza supetioara nu i-o scapat intreaga. Stiu ca aveam un tricou alb, l-am luat pe pici in brate sa-l linistesc, si o plans o bucata buna cu capul in tricoul meu. Pana cad s-o linistit, nu mai sangera. Si tocmai cand ii curatam niste mere, au venit niste prieteni la mine. Nu intelegeam de ce stateau in pragul usii, inmarmuriti.
Pana la urma mi-am dat seama ca nu-i normal sa-ti deschida usa un om plin de sange, cu ditamai cutitul in mana.
Bine ca n-am ajut covor in camera de lucru, la cat mi-am agatat mainile in carcasele computerelor, ar fi fost maroniu.
cine
brontozaurel
cand
duminică, 14 iunie 2009 la 23:15:00 EEST
Eu n-am mai intrat in sala la un examen din cauza ca vomasem sange si imi murdarisem tricoul alb de pe mine. In sala se intra prin fata si m-ar fi vazut toata lumea - ce era sa spun? "I just met Dracula"?

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)