on the verge of extinction... again

my soft obsession: Keel Toys... again

Ultimele mele achizitii (cel putin pana in momentul de fata): un "pandaliu" si o vulpita de la Keel Toys.

Ambele jucarii luate in prima jumatate a lui octombrie, in saptamana in care l-am luat si pe Bummm si am scapat si de tije. Si trag concluzia ca de fiecare data cand privesc in urma catre anumite momente, incepe sa imi para putin rau dupa ele... chiar daca au existat si aspecte neplacute. Dar imi este dor de entuziasmul de la inceputul semestrului, de faptul ca eram mereu pe fuga, la facultate de dimineata pana seara si apoi seara tarziu prin oras sa mai rezolv ce aveam de rezolvat. Pentru ca asta ma face sa simt ca traiesc.

Keel Toys PandaKeel Toys PandaKeel Toys PandaKeel Toys FoxKeel Toys FoxKeel Toys Fox

Urmatoarele mele "tinte" de la Keel Toys sunt un "aricios" si o caprioara.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)