on the verge of extinction... again

gafele sfarsitului de saptamana

[Of, ce sunt in stare sa fac atunci cand lipseste creierasul dintre urechi!]
  • Sambata seara dupa ora 21. Era o dezordine fenomenala in bucatarie. Intre timp am mai strans (din fericire!) si mai trebuie doar sa dau cu aspiratorul. Revenind... erau de toate insirate peste tot, iar eu stateam cu cutia in mana si ma intrebam unde sa o pun. Pana la urma am pus-o pe gratar. Proasta inspiratie! Stinsesem focul doar de cateva minute, iar rezultatul se poate vedea mai jos. Macar acum stiu cum pot sa decupez forme perfecte in cutii de plastic.
    gratar cutie inghetata
  • Duminica seara dupa ora 21. Excursie in Carrefour Orhideea. A treia din cele patru excursii prin hipermarketuri de cand am zis ca nu mai calc printr-unul pana in a doua saptamana a lui ianuarie 2009. Din fericire, de fiecare data am avut un norocul de a avea maxim o persoana in fata mea la casa (da, maxim o persoana inseamna ca am gasit si casa libera! mare lucru in perioada asta!). M-am amuzat urmarind vrabiile de la raionul de chestii congelate. Date dracului vrabiile, ca nu stateau sa le pozez. Mi-ar fi placut mie sa le surprind "in flagrant", cu boabele in cioc. N-am reusit insa nimic mai bun decat poza de mai jos. Poza a fost si singurul lucru cu care am plecat din Carrefour, pentru ca in momentul in care am ajuns la casa si am bagat mana in ghiozdan dupa portmoneu am dat de... nimic! Si da, asta a fost dupa ce imi scanase toate alea... ahhh!!! Am cautat si in celelalte compartimente, dar... la fel! Nimic! Inutil sa mai spun ca am alergat pana acasa sperand ca intr-adevar am fost uituca si am plecat fara el de acasa. Si, din fericire, asa a fost. L-am gasit acasa pe birou. Insa nu mai putea fi vorba sa ma intorc. Deja era prea tarziu - a ramas pe a doua zi. Ah, timp si nervi tocati aiurea!
    vrabii in carrefour

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)