on the verge of extinction... again

E PLIN DE CRETINI !!!

[and yes, my titles are generally lower case, so this time I am really pissed]

Mai intai insa, vestea buna: incepand de astazi, nu mai sunt mumie - am scapat de bandaje!!!

De ce sunt nervoasa: incerc de ceva vreme sa ma descurc... si e ciudat, nu e ca inainte, cand puteam sa ma folosesc normal de amandoua mainile. Chiar nu sunt deloc fericita ca sunt in situatia asta si comentariile cretine pe care le aud pe strada nu ma ajuta deloc. Jur ca pana la sfarsitul saptamanii imi iau o pereche noua de casti pentru telefon... ca mi le-a nenorocit mama la putin timp dupa ce am iesit din spital, si nu prea am avut eu chef sa umblu sa caut unele identice.

Ziua de azi. La dus, a fost relativ normal. In fine, normalul anormal de Bucuresti cu comentariile legate de cracii mei... grrr... [censored original thought]. Mi-as dori sa pot iesi intr-o zi in fusta scurta (si prin fusta scurta inteleg pur si simplu fusta scurta, nu aproape inexistenta) fara sa se gaseasca cel putin cinci babuini care sa-si exprime zgomotos parerile (bine ca babuinii adevarati - da, aia cu coada si degetul mare opozabil si la picioare - nu citesc ce aberez eu pe aici... ar fi tristi sa afle ca pot sa fac astfel de comparatii intre ei si acei indivizi). Nu am nevoie de aprobarea nimanui cand imi aleg hainele. Aveam chef de camasa alba, cravata neagra, fusta scurta neagra si pantofi negri cu toc mic si asta am purtat. Nu vad cum deciziile mele legate de propria mea vestimentatie pot afecta viata altcuiva. Asa ca orice comentarii urlate pe strada sunt de prost gust.

Doar pentru ca par fragila... Azi a fost a cincea oara de la iesirea din spital cand s-a gasit cineva sa intrebe daca nu cumva sunt minora (poate ar trebui sa renunt la cumparaturile cu cardul o vreme - si asa m-am saturat sa-mi cer scuze pentru cum arata semnatura mea cu mana stanga). Grozav! Mica de inaltime si cu mutra de copil mic... si mai nou cu o tunsoare care parca ma apropie si mai mult de categoria "biberon". Daca as fi fost si eu amazoana... dar nu sunt, iar orasul asta e in continuare plin de cretini. Si poate ca faptul ca singurul motiv de ingrijorare pentru doctori in momentul asta e ca as putea fi impinsa din nou pe strada spune si el ceva...

La intoarcere... ohoo, drumul asta a fost condimentat de faptul ca imi tineam bratul drept cu mana stanga (ca sa nu se miste haotic in timp ce mergeam) si de faptul ca "poza" (radiografia) de azi a ramas a mea (spre deosebire de precedentele). Mai era si aproximativ de dimensiunea unei foi A3 - unde naiba sa o ascund? M-am intors acasa cu ea in mana si iar s-au gasit destui cretini care sa produca si ei comentarii "inteligente" - my absolute favourite: "ce ai draga - SIDA sau cancer?"... celor doua specimene care au venit cu intrebarea aceasta magnifica eu le doresc sa aiba parte de toate... grrr!!!

P.S. Din categoria cretini in miniatura, ieri am fost in Cora Pantelimon iar la plecare am observat la mesele KFC un pusti gras care indesa intr-o punga de plastic niste chestii intr-o crusta de snitel (scuze pentru incultura in materie de chestii servite la minunatul KFC, dar eu n-am mancat niciodata nimic de la ei). Dupa ce a umplut punga, s-a apucat sa colecteze paharele de suc cu pai de pe masa si a plecat triumfator cu punga si paharele. Stiu... un filmulet ar fi facut cat o mie de cuvinte, dar mie in general imi este rusine? frica? sa ma apuc sa filmez / fac poze cand mai sunt altii in jur, chiar daca unele chestii sunt atat de penibile incat ar merita asa ceva.

3 pareri

cine
dugy
cand
marți, 26 august 2008 la 15:16:00 EEST
Ma bucur ca ai scapat de bandaje si sper sa te insanatosesti cat mai repede. Si nu te uit cu iesitul la plimbare cu rolele. Daca nu vrei pe role merge si la pas, poate si o inghetata cat mai e sezonul :P. Garantez ca poti sa te imbraci cum vrei si nu o sa comenteze nimeni, nu am eu o statura atletica sau fata fioroasa, dar am daul de a facea lumea sa taca cand trebuie. Inca odata insanatosire gabnica.
cine
DeMaio
cand
marți, 26 august 2008 la 16:17:00 EEST
Treci peste toate fără să te mai enervezi. Nu ai de ce. Ăştia sunt...
cine
brontozaurel
cand
marți, 26 august 2008 la 18:10:00 EEST
@dugy: multumesc! asta e tot ce imi doresc in momentul asta: sa imi pot folosi din nou mana dreapta normal

@DeMaio: eu mi-as dori sa fac mai mult decat sa ma enervez... mi-as dori sa pot sa schimb ceva... but I feel so, so helpless

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)