on the verge of extinction... again

'Hitler avea idei bune'

Am zis asta de patru ori pe ziua de marti. Sa-i exterminam, ca nu mai suport! Nu pe criterii etnice. Eu vreau sa scap de retardati. Sa moara toti. Dar, vorba unui prieten, dupa aia, cine mai spala budele, cine mai sapa santuri, etc? Ma refer aici la oameni care au terminat o facultate si, pe motiv de IQ<0, au ajuns la asa ceva. Asta intr-o lume perfecta. In lumea reala, ochii pe televizor! A nu se rata momentul cand vor da la stiri cum o platforma petroliera a sarit in aer din cauza unui prost... a, pardon, inginer si fost coleg de-al meu.

Disclaimer1: I am not being racist here!

Disclaimer2: Yes, education is a big fat issue!

4 pareri

cine
cel mai tare din parcare
cand
joi, 19 iunie 2008 la 12:07:00 EEST
eu sunt la facultatea de constructii, si eu sunt foarte curios cat de ingineri o sa iasa oamenii pe care-i vad in sala....nici de mine nu sunt sigur, dar de ei mii frica :)
cine
brontozaurel
cand
joi, 19 iunie 2008 la 17:54:00 EEST
am citit undeva, dar nu mai tin minte unde, o chestie extrem de simpatica si mi s-a parut ca explica perfect cum ma simt eu - era ceva de genul 'eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj'

E trist ca au ajuns ingineri oameni care atunci cand sunt intrebati "Can you read these two letters?" (pe un aparat de masura, literele fiind μA) raspund "Not the first one".
cine
elena
cand
vineri, 27 iunie 2008 la 15:33:00 EEST
it is, but, noi este români si nu vrem sa ne dea intelepciunea afara din casa.... :)
ce bine ca nu ni se dau mitraliere ca si eu as face niscai curatenie pe la mine prin oras. daca nu te superi, vreau sa te trec pe pagina mea ca sa ma delectez mai des cu articolele tale. (nu stiu de ce, dar nu-mi place sa le zic bloguri.... nu ma obisnuiesc inca cu termenii astia electronici....)
cine
brontozaurel
cand
vineri, 27 iunie 2008 la 20:06:00 EEST
nu este vorba doar de romani,eu am avut multi colegi straini si cu exceptia a doi din ei, care oricum erau copii de diplomati si care simteau o presiune sa obtina rezultate bune, restul nu erau in nici un caz mai rasariti decat romanii :|

and I don't mind :) I'm like "wow, I didn't think anyone can see this as anything more than some incoherent rambling"

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)