on the verge of extinction... again

get well, rock star!

Am inceput sa urasc zilele de 11 din clasa a sasea. Atunci a fost prima data cand s-a intamplat ceva foarte urat intr-o astfel de zi.

In 1999, in dupa-amiaza zilei de 11 iulie, Schumacher era tradat de frane si iesea de pe pista in al cincilea viraj la Silverstone.

Joe Parry live cu Aerosmith

17 ani mai tarziu, am avut parte de o alta sperietura. Am dormit pana tarziu. Si prima chestie pe care am vazut-o dupa ce m-am trezit si am intrat pe twitter a fost ca Joe a intrat in stop cardiac pe scena in timpul celei de-a doua piese. Ma rog, nu pe scena, in spate. Pentru ca fost suficient de inteligent sa faca vreo cativa pasi in directia aia si sa evite sa pice pe jos in fata tuturor celor de la concert.

Am vazut o multime de declaratii viteze de genu' if you're gonna die, die with your boots on. Dar nu, mersi. Daca as fi fost la concertul ala, n-as fi vrut sa il vad picand in fata mea. Probabil as fi avut cosmaruri pana dracu' stie cand. Plus ca urasc sacalii. Probabil stiti mesajele de gen, acelasi de dupa cutremure sau atentate - were you there? do you have pictures or videos we could use?

In orice caz, bine ca acolo toata lumea a luat cele mai bune decizii posibile si si-a facut treaba cum trebuie in noaptea aia. In primul rand echipa de prim ajutor. Si inclusiv trupa, pentru ca am vazut ca unii s-au simtit sifonati ca au continuat spectacolul. Dar mi se pare normal. Ei nu erau oricum calificati sa il ajute, asa ca mai bine ca nu s-au bagat. Sa anunte cat de grava e starea lui ar fi putut sa creeze haos si ar fi putut sa faca dificil sa il scoata de acolo rapid. Iar oamenii prezenti la concert platisera niste bilete si nu aveau nici o vina ca s-a intamplat asta.

La noi probabil se termina concertul inainte sa se descopere unde naiba e parcata ambulanta. Motiv pentru care ma bucur ca nu s-a intamplat aici.

M-am mai linistit putin dupa ce Tom (Hamilton) a spus ca se bucura ca a aflat ca se va intoarce pe scena, iar Jack (Douglas) a spus ca va fi bine si ca e "on the mend".

Get well, rock star! From someone whose life you've changed with the music and you've inspired by example.

... and they're always heroes

2 pareri

cine
krossfire
cand
vineri, 15 iulie 2016 la 10:29:00 EEST
N-as vrea sa fiu fatalist (din nou), dar 2016 a fost un an negru pentru cam toata lumea...
cine
brontozaurel
cand
vineri, 15 iulie 2016 la 12:33:00 EEST
Stiu chestia asta. Si am mai auzit lume spunand-o. Nu mai e nevoie de episodul doi din ce s-a inatamplat cu Menza.

Si stiu si ce varsta are si ce trecut. Si pot sa-l vad. Acum opt ani i-a cedat de tot genunchiul, s-a ales cu o infectie dupa operatie si l-au trecut pe ceva mai agresiv care i-a afectat inima.

Dar daca mai tot ce vezi mereu sunt clipuri din timpul concertelor cand e absolut dement, te obisnuiesti si pici in capcana de a crede ca totul e in regula.

Iar Steven are dreptate aici. Joe bombane mereu ca de ce trebuie sa aiba cel putin una-doua zile de pauza dupa fiecare concert Aerosmith. Na, acum a avut libertatea sa mearga pe sistemul cinci zile din sapte, patru consecutive.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)