on the verge of extinction... again

[...]

Laptopul meu are aproape opt ani, nu mai functioneaza cu baterie, DVD writer-ul e mort, se pare ca nici nu mai pot copia nimic pe USB, tastatura e facuta in asa fel incat permite usor jegului sa se adune printre, trackpad-ul si butoanele dau rateuri...

Asa ca mi-am cumparat un laptop nou. Probabil unul din cele mai performante vazute de mine pana acum. Pentru ca na, vreau sa continui sa fac chestii in 3D. Din ce in ce mai nebunesti.

Doar ca nu ma vad folosindu-ma. Acum sunt tot pe laptopul vechi, pe asta o sa continui sa lucrez la prezentarea pentru Polonia si nici nu concep sa ma duc acolo cu cel nou.

L-am folosit zece minute si am detestat experienta. Asa ca ma gandesc sa-l returnez.

5 pareri

cine
Anonim
cand
miercuri, 30 aprilie 2014 la 19:26:00 EEST
Ce laptop ți-ai luat?
cine
brontozaurel
cand
joi, 1 mai 2014 la 12:42:00 EEST
i7 2400MHz Haswell, 32GB DDR3, 1TB + 256GB (SSD)
cine
Moldoveanca
cand
duminică, 8 iunie 2014 la 12:45:00 EEST
Haide bre, de ce a fost asa nasol, da detalii! Tocmai l-am trecut pe taica-miu de la un P4 la un I3 si m-a sunat sa-mi spuna sa-l duc inapoi ca ameteste din cauza vitezei :)) I7-le tau de ce nu ti se potriveste?
cine
brontozaurel
cand
joi, 12 iunie 2014 la 00:14:00 EEST
N-are legatura cu i7. Are legatura cu rotunjimea colturilor si a marginilor, cu lipsa unui sant dedesubt in fata unde sa-mi bag degetele si sa-l trag catre mine. Cu felul in care (nu) pot sa-l apuc. Cu felul in care se simte la degete. Tastatura si toate materialele folosite in rest. E alunecos pe unde as vrea sa aiba aderenta si "cu solzi" pe unde as vrea sa poata sa-mi patineze pielea. Cu faptul ca se simte butucanos.

Cu Windows 8, prea orientat spre chestii pe care le detest.
cine
Cristian
cand
marți, 3 februarie 2015 la 23:33:00 EET
N-ai zis totuși producătorul și modelul.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)