on the verge of extinction... again

timeline

17 decembrie 2012. Luni. Dupa-amiaza. Platit factura pe decembrie la internet la Traznet. Care m-au anuntat cu ocazia respectiva ca o sa fie preluati de RDS.

29 decembrie 2012. Semnat contract cu RDS, desi am zi ca n-o sa fac asta si ca pur si simplu renunt la internet. Si acum imi pare rau ca n-am facut-o. Da, da, conferinte... sa ma pupe in dos. Prima factura de la RDS a fost mai mare decat m-am asteptat. Pentru ca includea si perioada 1-31 decembrie 2012. Am pus mana pe telefon sa protestez. Si am fost trimisa la sediul Traznet sa rezolv cu ei.

Ei bine, acolo mi-au spus ca e in regula. Mai mult, m-am trezit dupa aia si cu o factura de stornare de la RDS. Si am fost convinsa ca problema e rezolvata. Doar ca marti am primit mail ca voi fi deconectata pentru neplata facturii emise in 19 noiembrie 2013. Pe care am platit-o in data de 24 noiembrie 2013. Si le-am trimis mail cu dovada de plata.

Doar ca astazi am primit mail ca plata din 24 noiembrie 2014 a fost actualizata in baza lor de date pe factura din 18 octombrie 2013. Pe care o platisem in data de 4 noiembrie 2013. Asa ca le-am trimis mail cu dovada aia de plata. Si inca un mail cu dovadata de plata din 24 noiembrie 2013.

Si daca o muta pe cea din 4 noiembrie pe factura precedenta, am dovada de plata si pentru aia. Si o sa le-o trimit impreuna cu astea doua. Mailuri separate. De cateva ori, sa fiu sigura ca le primesc. Da, stiu ca problema e factura din decembrie 2012. Dar daca ei is magari, pot fi si eu.

1 parere

cine
boemul
cand
luni, 13 ianuarie 2014 la 09:23:00 EET
pe mine m-ai băgat în ceaţă total... nici Dr. Who cred că n-ar înţelelege cum e cu datele alea :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)