on the verge of extinction... again

sampon

Pentru ca n-am fost in stare sa gasesc un titlu mai bun.

Am schimbat samponul la inceputul lui august. De la Gliss am trecut la Head & Shoulders. Da, despre cele doua din poza este vorba. Cel roz fiind din pacate doar un ambalaj gol.

Si spun "din pacate" pentru ca parului meu nu i-a priit schimbarea. Nu stiu, poate cu un alt tip de par se impaca mai bine, insa parul meu (des, cu fire foarte subtiri si moi) n-a fost deloc fericit. Arata ca dracu' dupa spalare. Se simte uscat. Asta desi arata unsuros. Si cade. In draci. Eu oricum n-am "naparlit" prea putin niciodata, dar ca la fiecare spalare sa se stranga un ghemotoc care sa acopere intreaga sita prin care se scurge apa n-am mai patit pana acum.

Nu e prima data cand folosesc Head & Shoulders. Am mai folosit timp de multi ani sortimentul cu lamaie. Insa asta e prima data cand folosesc sortimentul cu mere si prima data cand revin la Head & Shoulders de la inceputul lui martie 2010. Tin minte perfect cand am inceput sa folosesc Gliss. Am luat primele sampoane din real in aceeasi zi in care am luat biletul la Aerosmith. Ca o paranteza, ma simt groaznic cand recitesc cum scriam prin 2009-2010. As vrea sa mai pot scrie ca atunci. As vrea sa mai am furia aia. Desi o am uneori pe alte planuri acum si asta ma sperie de moarte.

Revenind, de atunci am folosit doar sampoane Gliss si Yves Rocher. La unul din cele din urma voi reveni in noaptea asta. Pentru ca o fi costat bani samponul ala Head & Shoulders, dar eu nu-mi mai supun parul la asa ceva.

Ah, daca tot am pomenit de bani si de Aerosmith care n-au mai revenit anul asta in Europa... ma bate gandul sa dau banii stransi pe altceva (ma rog, "ma bate gandul" e de fapt "sigur o s-o fac, doar ca nu stiu inca exact cand"). Un kilogram si un procesor bun. Da, desigur, tot VAIO. Nici nu se putea altfel.

Si inca o chestie. Nu m-am tinut de promisiune. N-am purtat mai deloc sandale. Dar vara nu s-a terminat. Si martea asta am luat la o prima tura o pereche noua. Foarte comode si nu mi-am agatat strampii in ele.

Update de dimineata: Wow, da, diferenta e uriasa. Parca tot se simte putin uscat, dar am lasat mult mai putin la dus si nu mai arata murdar acum.

2 pareri

cine
boemul
cand
marți, 3 septembrie 2013 la 09:12:00 EEST
tipic masculin, eu habar n-am ce ÅŸampon folosesc.
"unul din cele două de pe etajeră" cred că se numeşte :)
cine
Iulia S.
cand
joi, 26 septembrie 2013 la 23:40:00 EEST
Eu tot la Yves Rocher revin de cate ori am o experienta neplacuta cu alte sampoane. De obicei experienta neplacuta prin caderea parului se traduce :). Pentru o revenire rapida, il si tund un pic. Dar nu ma invat minte si tot imi iau si alte sampoane din cand in cand.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)