on the verge of extinction... again

i wanna wake up with you

ceas

Dimineata. O dimineata rece de toamna. El doarme. Un somn dulce de dimineata, care probabil a venit la pachet cu un vis frumos dupa zambetul afisat pe figura. Dar nu pentru mult timp...

Pentru ca un tipat ascutit si necrutator ii intrerupe visul. Tipatul ei.
"Uite cat s-a facut ceasul!" o aude tipand disperata.

Disperarea se pare ca e boala contagioasa. Pentru ca sare si el ca ars, isi apuca viteaz papucii de casa care zaceau langa pat si...

... da sa ii arunce inspre ceasul despre care i se spusese ca s-ar fi transformat intr-un monstru.

Surpriza... ceasul era tot acolo pe noptiera, tot mic-mititel si nevinovat...
"Cat s-a facut ceasul... e cat era si aseara..." mormaie putin dezamagit...

Somnul dulce insa era acum de negasit...

PS - Poveste adevarata.

PS#2 - Da, stiu, numai eu puteam sa am o cutie de turta dulce pe post de ceas. Doar eu is aia care se imbraca din cutii de ciocolata...

4 pareri

cine
pinkISH
cand
marți, 18 octombrie 2011 la 11:11:00 EEST
GENIAL! :)))))

PS: o tema de blog UMANA si un mod de a comenta UMAN, in care sa nu trebuiasca sa introduc de fiecare date user si url se poate, dra programator? :D
cine
brontozaurel
cand
marți, 18 octombrie 2011 la 15:12:00 EEST
Pai... ai putea sa-mi explici intai ce intelegi prin tema de blog umana si sa-mi spui ce ti se pare ca ar trebui schimbat la asta. Mai ales ca tot am modificari in plan. Doua chestii stiu sigur ca nu vreau sa le modific:
1 - ramane "spartana", fara brizbrizuri, fara alte imagini in afara de background, pozele din postari & avatare;
2 - cu exceptia link-urilor, absolut totul ramane pe alb-gri-negru; n-am simt artistic si nu ma pricep sa combin culori; cat de inchise sau deschise sa fie diferitele zone... aici accept sugestii :)

Pana la modificari sau daca nu iti place tema nici dupa modificari si nu ai Jav(r)aScript dezactivat poti sa incerci sa citesti asa - din acel drop menu din stanga sus iti poti selecta un layout (classic, sidebar, timeslide, flipcard, magazine, mosaic, snapshot)

In legatura cu comentariile, asta e o problema putin mai delicata, pentru ca asta e o parte pe care eu nu pot sa o modific... ma gandesc de ceva mai mult timp sa instalez un plug-in pe numele lui Disqus.
Avantaje:
- cel cerut in comentariu :)
- gravatar!
Dezavantaje:
- nu doar ca nu se poate comenta daca ai "ucis" Jav(r)aScriptu', da' nu se pot vedea comentariile deja existente; credeam ca pot sa rezolv macar partea cu vizualizarea comentariilor existente, dar se pare ca nu;
cine
pinkISH
cand
miercuri, 19 octombrie 2011 la 11:38:00 EEST
Nu stiam de chestia asta cu /view, dar am observat ca-si pierde din personalitate daca citesc blogul pe "asa".

Asa aleator cum se intampla lucrurile in tema asta (si desi nu te cunosc), pare ca te reprezinta :)
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 19 octombrie 2011 la 13:11:00 EEST
Eu folosesc /view pentru blogurile cu o tona de widgeturi, reclame, muzici pentru ca se incarca mai repede decat in mod normal. In cazul blogului meu, mi se pare ca se incarca mai incet cu /view, daaar lipseste craniul in caz ca pe unii nu-i tine stomacul sa-l tot vada :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)