on the verge of extinction... again

[un]censored

Deja m-am razgandit. Aveam ceva anume in minte pentru titlu, dar era prea lung. "Fuck it all! Fuck this world! Fuck everything that you stand for!" Da, sunt niste versuri dintr-o piesa. Surfacing, "your new national fucking anthem," dupa cum se exprima Corey la inceput.

Da, ma urasc. Si urasc si tot restul lumii azi. In special pe cei apropiati. Cu cat sunt mai apropiati, cu atat ii urasc mai tare. Singurul motiv pentru care nu urasc si restul lumii la fel de tare fiind acela ca nu cunosc la fel de bine restul lumii.
"Voiesti sa cunosti lumea? Priveste-o de aproape? Voiesti sa-ti placa? Priveste-o de departe."
Am auzit asta (sau, ma rog, ceva in genul asta) pentru prima data in liceu la o ora de literatura engleza, cand il studiam pe Gulliver al lu' Swift si profa vroia sa discutam despre antiteza dintre lumea mica si lumea mare, lumea vazuta de aproape si lumea vazuta de departe. Si despre alte bla-blauri din astea. Nu mai tin minte ce s-a discutat, literatura nu s-a prins niciodata de creierasul meu. Am retinut doar citatul. Da, stiu, amuzant ca ne-a dat un citat in romana cand orele alea chiar se faceau in engleza, si inca engleza de calitate, nu ca la facultate unde profii amesteca limbile si ne vin cu perle de genul "recapituleisan." Aaanyway (asta ca sa amestec si eu putin limbile... ha! de parca n-as mai fi facut-o pana acum), cred ca o sa ma bantuie toata viata mostra asta de intelepciune despre lumea privita printr-o lupa.

O sa ma bantuie pentru ca o simt adevarata. Descopar zilnic chestii noi despre oameni. Unele imi plac, altele nu. Si asa ajung sa privesc cu dispret oameni pe care initial ii ridicasem pe un piedestal. Fallen Hero. Damn, that's another song. Vixen. Si dupa aia ce? Continui sa ma port la fel cu ei in timp ce nu pot decat sa ma gandesc la acele aspecte care ma dezgusta sau sunt pur si simplu nesimtita si le spun ce nu-mi convine?

E mult mai usor cu persoanele care nu sunt apropiate. Mult mai usor sa ma prefac. Bine, nu fenomenal de tare. Ma distantez, dar caut sa nu jignesc. Dar in cazul persoanelor de care nu ma pot distanta? Se acumuleaza frustrari, ajung sa ma simta agresiva chiar daca in continuare evit sa spun lucrurilor pe nume pentru ca, na, am fost dresata sa nu fiu nepoliticoasa si sa nu jignesc. Mi se cer explicatii pe care, daca le-as oferi si ar fi sincere, stiu ca nu le-ar aprecia. Si intr-un final mai rabufnesc si eu.

Sunt nesimtita si nerecunoscatoare. Obraznica si impertinenta.
"Nu, nu imi place ___"
"Vezi ca se scrie 'usa', nu 'use' si 'grija', nu 'grije'."

Scuze ca am fost sincera. Voi n-aveti nici o vina ca nu stiti sa auziti cand va zic ce imi place si tot ce va tuna voua imi trimiteti. Voi n-aveti nici o vina ca nu stiti sa scrieti corect. Ma scuzati acum, dar eu ma duc sa iau un pumn de somnifere ca mi-e prea scarba de tot. Si, da imi pare rau pentru cine s-o nimeri in ambulanta aia careia o sa-i taiati calea cu cortegiul meu funerar (sau cum dracu' i-o fi zicand), exact asa cum i-am vazut pe altii ca faceau in dimineata asta. Frumos, nu? Exemplul perfect de "sa moara si ma-ta".

Not that I'm any better. I'm not. Sunt si eu un deseu uman. Bleah.

5 pareri

cine
Adrian Ciubotaru
cand
sâmbătă, 28 noiembrie 2009 la 23:02:00 EET
acelasi bla bla:)
cine
brontozaurel
cand
duminică, 29 noiembrie 2009 la 01:28:00 EET
Exact. SOS (Same Ol' Shit).

[Aiurea rau sa pice site-ul pe care am urcate scripturile :| Nu-mi mai merg comentariile recente si mutritele galbene]
cine
Neamtu'
cand
duminică, 29 noiembrie 2009 la 14:10:00 EET
Eu nu reusesc sa te inteleg. Pe bune... Tanara esti? Esti! Frumoasa esti! O-ho! 'teligenta esti? Desigur, altfel nu ai scrie atat de bine pe blog. Atunci, de unde tot negativismul asta? Adica, e de fatada? Da mai bine la cititori? Ca eu, la 34 de ani si cu o frunte care se intinde pana la ceafa (a se citi chelie), burta de bere si singur de 11 luni, parca sunt mai optimist, cumva...
cine
Catalin
cand
marți, 1 decembrie 2009 la 02:36:00 EET
Eu, in schimb, nu mai incerc sa te inteleg. Te accept asa cum esti. De-asta ti-am dat o leapsa care ar trebui sa fie pe placul tau. :D
cine
brontozaurel
cand
joi, 3 decembrie 2009 la 06:08:00 EET
@Neamtu': I already feel old. Since the 20th of March this year I have to say I'm in my mid-twenties, I cannot say I'm in my early twenties anymore. Nu ma simt frumoasa. Am fost mereu un copil urat al unei mame frumoase. Nu i-am zis-o niciodata. Si nici nu cred ca o sa i-o zic vreodata. Sunt prea orgolioasa ca sa ii spun in fata cat de umilitor a fost sa cresc cu ea. Si nu ma simt inteligenta. N-o sa fiu niciodata Stephen Hawking. Si ma omoara chestia asta.

That being said, I'm not a complete idiot. Stiu ca mutra mea rotunda ma face sa par ca si cum as avea cu cativa ani mai putin. Stiu cum ma vad multi barbati si stiu unde ma situez din punct de vedere intelectual fata de majoritatea celor pe care ii cunosc.

Dar nu imi plac premiile de consolare.

De genul hei, mai am 4 ani in care pot sa zic n-am ajuns inca la 30/ nu arat de peste 25. Sau de genul exista barbati care ma gasesc buna... mai ales cand stiu ca ar gasi suficient de bune o multime de femei la care eu ma uit si ma gandesc ca daca as arata ca ele, nu numai ca n-as mai iesi din casa, dar as si arunca toate oglinzile pe geam si mi-as scoate ochii ca sa nu ma mai vad... si mi-as taia mainile ca sa mu ma mai pot pipai. Sau de genul macar scot peste 140 la testele de IQ si sunt mai desteapta decat un analfabet sau decat un "inginer" care nu stie sa faca deosebirea dintre un microampermetru si un milivoltmetru.


@Catalin: part #1 already done ;)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)