on the verge of extinction... again

[din exterior] "sa-mi spuneti, ca eu nu stiu..."

"... cum procedez ca sa-l lichidez cu totul - a venit timpul."

Ultimele cuvinte ale omului mi-au sunat asa ciudat. I-o fi murit cineva? Si am intors capul plictisita. Era un om pe la vreo 50 de ani, purtand o camasa alba sifonata, pantaloni negri (sifonati si ei), bretele gri si pantofi negri.

"A murit si sotia..." Deci am nimerit-o. "Sa-mi semnati aici..." imi spune dama de la ghiseul la care eram. O semnatura chinuita cu mana stanga si ii dau inapoi hartia. Imi primesc exemplarul meu si restul.

Femeile sunt curioase. Dama de la celalalt ghiseu (unde era omul) incepuse sa-i puna intrebari... iar omul incepuse sa-si deschida sufletul. Accident de masina. Fiul si fiica morti pe loc. Sotia dupa trei saptamani in spital.

Si barbatii sunt curiosi. Un alt domn intr-un costum in culori palide aranjandu-si hartiile la aceeasi masa la care mi le aranjam si eu se uita cu ochi mari pe directia omului care acum aproape ca plangea. A terminat de aranjat hartiile si a iesit din sediul bancii. Terminasem si eu, asa ca l-am urmat.

Fiul si fiica... probabil erau pe undeva cam de varsta mea.

Stiu, sunt insensibila, lipsita de suflet. Am scris asta in timp ce astept ca inghetata mea sa devina cremoasa - nu e amuzant sa incerc sa o mananc atunci cand este atat de inghetata incat mi se indoaie lingura in ea.

P.S. Tot din categoria "plati, ghisee si accidente rutiere urate": astazi cand am ajuns sa platesc factura la electrica tocmai sosea in intersectie o ambulanta... ca sa colecteze doi (sau cel putin asa am inteles eu din ce vorbea lumea) indivizi... mai mult sau mai putin intregi, asta nu mai stiu... Am intrat si cand am iesit ambulanta tocmai pleca. Era inca plin de gura-casca si am auzit o dama intreband "siii... baiatul acela a murit?". Si am plecat. Macar eu n-am blocat intersectia acum o luna...

5 pareri

cine
dugy
cand
joi, 4 septembrie 2008 la 00:31:00 EEST
trist
cine
brontozaurel
cand
joi, 4 septembrie 2008 la 06:57:00 EEST
intr-adevar :|
cine
Andrei Monciu
cand
vineri, 5 septembrie 2008 la 17:53:00 EEST
pentru un barbat e mai greu sa treaca peste lucruri de genul acesta...nu stiu de ce
cine
dugy
cand
vineri, 5 septembrie 2008 la 19:01:00 EEST
Nu cred ca are vreo importanta sexul. Conteaza firea omului si cum stie sa abordeze un necaz. Daca ti capul sus tot timpul si reusesti sa accepti realitatea vei putea trece peste orice necaz indiferent daca esti femeie sau barbat.
cine
brontozaurel
cand
vineri, 5 septembrie 2008 la 21:12:00 EEST
I don't really know about that... all I know is that... parents should not have to bury their children :|

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)