on the verge of extinction... again

Si ciorile stiu ca e vara

Am fost la cimitir azi. Si am vazut ceva ce nu mai vazusem pana acum. Ciori mergand... ma rog, zburand, ca ele au aripi si pot sa zboare... de la un mormant la altul si scufundandu-se cu capul inainte in vazele cu flori. Ca sa ajunga la apa si sa bea. Cred ca au fost constant peste 30 de grade de vreo saptamana.

Si pasarilor li se face sete, nu doar noua...

In urma cu vreo doi ani, in statia de autobuz de la cimitir... am vazut doi porumbei chinuindu-se sa bea ceva, orice acolo... dintr-o pata uda de pe asfalt. Si pe langa faptul ca m-am simtit foarte prost ca n-am o sticla cu apa la mine... mi-a picat si mie in sfarsit fisa!

Tot auzeam dimineata pasari la geam la florile mele. Imi fusese teama ca vor sa imi manance florile, dar nu observasem "daune", asa ca nu ma obosisem sa ma misc vreodata sa dau draperiile la o parte sa vad ce naiba fac acolo. Cand am vazut porumbeii aia din statie m-am desteptat si eu in cele din urma. Pasarile nu veneau sa-mi manance florile, veneau sa bea apa din farfuriutele ghivecelor!

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)