on the verge of extinction... again

lost and found in between shoe boxes

... sau povestea unui epilat pubian ratat.

Brontozaurelu' e o creatura ametita.

Cumva, clantele usilor o apuca mereu de maneci. Bine ca de zece ani de cand s-a mutat in Bucuresti nu mai poarta asa des maneci lungi, ca inainte si-a rupt o multime de bluze si camasi din cauza asta. Inclusiv una care ii placea mult, facuta de mamaia.

Cumva, mobila reuseste sa pice peste ea. E drept ca uneori cu ajutorul altor creaturi ametite cum ar fi mama. Aia a fost o intamplare urata, ca era sa lase reptila fara trei degete cand i-a scapat sertarul de la pat peste ele. Pentru cine nu s-a prins, setarul de la pat e de dimensiuni serioase si bineinteles ca e plin de crapa, ca orice alt sertar din casa asta...

Cumva, uneori reuseste sa nu nimereasca usa si sa se infiga in toc. Sau sa nu se prinda ca usa nu e deschisa si ca ea nu e (inca!) stafie. Cumva, reuseste sa se impiedice in covorul pe care calca.

Toate astea in timp ce e capabila sa mearga si chiar sa topaie cu toace de 11 centimetri pe bratul de lemn de 3-4 centimetri al unui fotoliu. Ma rog, daca n-are ceva la bord.

I se mai intampla sa piarda, sa uite de anumite lucruri si apoi sa fie surprinsa cand le gaseste iar. Cutii de biscuiti (da, a patit-o cu biscuitii Jacobsens) sau pachete de napolitane sau ciocolate raman uneori uitate prin ghiozdane sau posete pana cand le foloseste din nou. Asta poate sa insemne o saptamana sau mai mult in cazul posetelor, ca are o tona si le foloseste extrem de rar.

E drept ca de vreo doi incearca sa fie mai responsabila si tine un tabel cu evidenta dulciurilor cumparate si incercate. Si na, daca bonul n-a ramas in ghiozdan cu biscuitii sau orice alta chestie, o sa-i aminteasca el ca are ceva de trecut in tabel.

I se intampla si cu bani, desi mai rar, pentru ca in general tine o evidenta destul de buna a intrarilor si iesirilor. Dar mai exista si scapari.

Cea mai generoasa a fost in anul trei, cand a primit o geanta de la parinti. Care parinti nu i-au spus ca i-au pus si bani in geanta, iar brontozaurelu logic ca n-a desfacut-o, ca altfel nu desface gentile decat daca vrea din geanta ceva anume despre care stie ca trebuie sa fie acolo. Ceea ce da, a dus de multe ori la mancare cu par verde-albastru pe ea care dupa o vreme incepea sa se simta in nari, in ciuda nenumaratelor metode de parfumat grota folosite. Si aproape a condus la o crima prin imprudenta...

... atunci cand brontozauru' mare a venit intr-o vizita si brontozaurelu a vrut sa i se laude ca e descurcareata, asa ca a dat parul verde albastru de pe o friptura si i-a pus-o in farfurie, convinsa ca n-o sa o manance, ca oricum el isi aduce mancarea lui mereu cand vine in vizita. Doar ca de data aia nu-si adusese.

Brontozaurelu' s-a panicat si a sarit sa-l intrebe daca ii e foame. Ca ei in schimb ii e (cred ca si-a facut cruce in gand, ca nu mai auzise niciodata asta). Si a luat repede o muscatura mare, s-a facut ca-i curg mucii, a fugit in camera, a scos trandafirii din vaza (heh, pe vremea aia nu se sparsese vaza) si a scapat acolo ce luase in gura.

Si tot asa pana s-a terminat friptura. In vaza sau in glastra cacatusului. Cine stie, poate de aia a murit, nu din cauza ca l-a tinut direct pe calorifer si a uitat sa-l ude timp de trei luni. In orice caz, moartea lui a facut-o sa se razgandeasca pe profesoara care se intreba daca n-ar putea sa-i lase perusul ei cat ar fi fost plecata din tara.

Revenind. La un moment dat, brontozaurelu' nu mai gasea un tub de crema epilatoare. A ridicat din umeri ca oricum era 99.5% gol. Si a trecut la altul. Si a uitat de ala pierdut.

In ultima saptamana, starea de spirit a brontozaurelului s-a ridicat din Groapa Marianelor pana aproape de suprafata. Nu s-a mai atins de pastile (ma rog, asta a fost dupa ce s-a taiat pe picioare si s-a umplut de draci ca s-a intamplat iar porcaria asta si isi promisese ca n-o sa mai ajunga in halul in care sa se poata intampla). A luat cu 100% examenul final la unul din cursurile la care se bagase. In fiecare dimineata s-a aranjat inante sa se apuce sa lucreze. A facut zilnic pentru prima data in viata flotari pe bune.

Penultimul dus a insemnat un contrast trist intre starea de spirit cu care sarise sub apa si momentu' "la dracu', ce maimuta paroasa m-am facut iar!". Asa ca s-a decis sa remedieze problema in aceeasi zi. Doar ca atunci cand a intrat in debara dupa crema epilatoare, a obsevat ceva pe jos intre doua cutii de pantofi. Tubul pierdut!

A vrut sa-l arunce, da' si-a zis sa nu fie o creatura risipitoare si sa incerce sa mai stoarca cat se poate din el. Bineinteles ca n-a fost suficient si a trebuit sa foloseasca si crema din tubul curent.

Surpriza a fost atunci cand a trebuit sa dea jos crema si blana. Pentru ca se pare ca tubul vechi... ma rog, continutul lui... are Alzheimer si nu mai tine minte ce ar trebui sa faca, nimic! Asa ca rezultatul a fost un brontozaurel prost epilat si plin de draci ca trebuie sa piarda mai mult timp decat planificase...

5 pareri

cine
Anonim
cand
sâmbătă, 24 noiembrie 2012 la 07:36:00 EET
Clanta usii mi-a stricat bunatate de haina, de atunci cand simt ca ceva ma trage, inghet pe pozitie pana ma "descatusez".
In general hainele mele se strica la munca, una pereche pantaloni captusiti de iarna s-au ales stropiti cu acid de baterie, geci si bluze patate de ulei sau vaselina, agatate in diferite obiecte taioase sau intepatore.
Plus ca nu am o bluza de trening sau geaca sa nu fie arsa cu tigara.
Mobila nu s-a pravalit peste mine, din cate tin minte, mai ales ca faceam escalada pe rafturile sifonierului (in vremurile cand eram mai usurel si mai suplu) in schimb am spart vaza de cristal care se afla in vitrina, vitrina deschisa iar micul cascador din mine se cocotase pe bufet si facea sarituri de acolo si, nenorocul a facut ca vaza sa fie antrenata de mine cand mi-am pregatit plonjonul.
Bani am uitat prin haine dar nu sume mari. Cand fumam le rascoleam pe toate (o perioada urata de care ar trebui sa vorbesc o data, intr-un articol).
Ciocolatele le mai uit in frigider si dau accidental peste ele, sau, cand eram mai mic, uitam prin dulap biscuitii.
Chiar, strabunica mea din partea mamei baga tot ce primea de pomana, la biserica sau la parastase, sub pat si uita de ele. Cand ajungeam pe la ea (o data pe an, ca e ceva distanta de la Bucuresti la Roman) ma apucam si-i faceam perchezitie. Gaseam si lucruri mai proaspete dar majoritatea erau mucegaite. Colaci, prajiturele, pasca, cozonac, toate ajungeau sa sature porcinele si cateii nasului meu. Singura captura impresionanta au fost un ditai borcanul de zahar (nasa mea neavand atunci nici cu ce sa indulceasca ceaiul pentru ca nu erau buticuri din zece in zece metri ca acum) si o sticla de vin.
Tot vorbind de ras si alte cele, incep sa cred din ce in ce mai mult ca am sange de evreu (asa cum imi spunea o colega de clasa). Nu arunc Bic-urile decat atunci cand o partida de barbierit se termina cu fata mea aratand de parca m-am batut parte in parte cu o turma de pisici.

Incheind polologhia mea, iti urez la flotari un calduros "multe inainte" (ar trebui sa ma mai apuc si eu sa fac) si, raman singur sa car stindardul la pas de defilare nu pe fundul Gropii Marianelor dar undeva in jumatea inferioara, cu usoare variatiuni de adancime.
cine
Anonim
cand
sâmbătă, 24 noiembrie 2012 la 07:54:00 EET
PS Scuze de scriere, am pus virgule dupa "si" si "sau" pentru ca erau alte idei acolo, idei care au disparut.
cine
brontozaurel
cand
duminică, 25 noiembrie 2012 la 04:09:00 EET
@Liviu: Inteleg faza cu fumatul. Nu am insa obiceiul sa rascolesc dupa bani pentru ca stiu ca sunt minime sansele sa nu fi tinut o evidenta buna si sa mai am bani de care am uitat.

Recent mi s-a intamplat insa sa platesc o chestie si sa raman convinsa dupa ca a fost 49,1 (si sa-mi fac toate calculele cu suma asta) cand de fapt a fost 41,9. Si de unde imi imaginam ca mi-au mai ramas bani de un pachet de biscuiti am descoperit ca de fapt mai am vreo 8 lei atunci cand am vrut sa indosariez chitanta.

Dar na, cea mai bogata surpriza a ramas aia din anu' trei. Am aflat de bani la o saptamana si ceva cand m-a sunat mama sa ma intrebe cat mai am din ei si eu habar n-aveam despre ce extraterestri vorbeste.
cine
Cristi
cand
duminică, 25 noiembrie 2012 la 04:23:00 EET
Am avut si eu odata un cactus care insista sa mi se agate de haine. Avea acele in forma de carlig si stateam cate 15 min sa le desprind unul cate unul din tricou. Tot asa, a murit pentru ca am uitat sa-i pun apa... Pana acum credeam ca sunt singurul care a reusit 'performanta' asta.
cine
Anonim
cand
duminică, 25 noiembrie 2012 la 12:00:00 EET
Mai stii faza cu tipa care a aruncat bocancii sotului si in ei erau cateva zeci de mii de euro si i-a gasit una care cauta prin gunoaie? Poate faceai si tu aceeasi miscare.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)