on the verge of extinction... again

blog stuff

no Google

In primul rand, pentru cine n-a observat, blogul s-a mutat acolo unde a fost de la inceput (yay, shorter URL!). N-o sa stea aici mult pentru ca nu mai raman eu mult pe blogspot. Pe scurt, motivul se cheama vreau sa renunt la contul Google (va rog, admirati-mi talentu' in dreapta - i-am facut mustati si barba si apoi l-am zgariat pana la sange... partea amuzanta e ca eu chiar n-am nimic cu Google, vreau doar sa renunt la cont). Nu-l sterg, ramane, doar ca n-o sa-l mai folosesc. Asta include tot ce are atasat. Contul de YouTube nu ii este atasat si il voi folosi in continuare.

Asa ca... momentan oscilez intre doua variante. Ma mut temporar pe WordPress free sau raman aici si nu prea mai scriu. Ambele variante valabile pana la domeniu si CMS propriu (pe care ma apuc sa-l scriu in noaptea asta, deja exista folderu' blogozaur & cateva fisiere .php pe localhost - am mentionat faptul ca am inceput sa scriu iar cod PHP?). N-am nici cea mai mica idee cum o sa ma descurc cu doua chestii: feed-ul RSS & trackback-urile. In rest, sunt destul de sigura ca pot face ceva mai bun pentru mine decat Blogger. Am in creier chiar si syntax highlighting pentru editorul de postari ('cause I always use HTML mode anyway).

Revenind, optiunea cu thebabydino.wordpress.com (don't try, it's not public yet) inseamna doar un link catre blogul asta + postari noi. Pentru ca am stat deja si m-am mirat la monitor timp de cateva ore pana cand mi-a importat tot (bine, asta nu e adevarat, mi-am gasit altceva de facut, da' tot mai verificam din cand in cand daca a mai progresat si cu cat). Si cand s-a terminat am constatat ca multe chestii arata ca dracu', ca toate tag-urile mi le-a facut categorii - grrr!

Cealalta optiune inseamna ca nu ma mai mut pana la mutarea definitiva, dar bineinteles nu prea voi mai scrie prea des din motivu' mi-e lene sa ma loghez. Ceea ce oricum n-ar insemna o schimbare prea mare fata de ultima vreme.

Pe alte planuri, singurele lucruri bune din ultima vreme ar fi ca am invatat chestii noi si ca am frecat concertele omuletilor cu ochi oblici. Si dupa cum se simt muschii mei, sunt cel mai bun fundal pentru facut miscare incercat de mine pana acum.

8 pareri

cine
Cristina
cand
miercuri, 29 februarie 2012 la 01:28:00 EET
Po' să-ntreb de ce renunţi la contul de google şi toate "dependinţele"?
Other than that, treaba cu import-export de pe blogspot-wordpress nu functioneaza nici pentru mine. De asta o sa dau frumusel cu ctrl-c ctrl-v la cele cateva articole la care nu vreau sa renunt la casa noua.
Anyway, abia astept sa vad cum va arata un site de baby bronto, cap-coada!

aaa. şi X Japan ăştia nu sună rău deloc! deşi nu mai auzisem de ei până la tine, merită ascultaţi!
cine
Voinea Marius
cand
miercuri, 29 februarie 2012 la 23:15:00 EET
CMS propriu? Tu ai prea mult timp liber :) Mă gândii și eu de multe ori să renunț la blogger, dar nu am găsit nimic altceva. Wordpress nu-mi place, iar singurul CMS care mi-a plăcut, textpattern, mă binecuvânta cu niște erori care habar n-aveam ce vor să-mi zică. Așa că l-am lăsat în pace.
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 29 februarie 2012 la 23:38:00 EET
@Cristina: Pentru ca nu pot sta logata non-stop in contul asta. De X Japan nu cred ca s-a auzit prea mult in afara tarii lor pana acum cativa ani... desi au fost enormi la ei acasa.

@ex-silentio: Chiar deloc :-< La timp liber ma refer. Sau na, timp liber e aproape tot timpul pe care nu-l dorm si e tot un drac cu timpul petrecut scriind cod si ciopartind gandaci (debugging). Cu pauze de kickboxing & co pe muzica in zilele buna. Dar ceva simplut, care sa mi se potriveasca mie, ar trebui sa pot face in maxim 2-3 luni. Presupunand ca eu chiar stau si ma tin de asta... pentru ca nu ma pricep la nimic altceva asa de bine cum ma pricep la a lasa lucrurile neterminate...
cine
Cristi
cand
joi, 1 martie 2012 la 16:30:00 EET
Cu Drupal ai incercat? E foarte configurabil si cred are module pentru tot ce vrei. Nu e chiar usor de instalat, din cauza ca are foarte multe optiuni, dar iti ia mult mai putin de 3 luni.
Daca ramai la ideea de a scrie un CMS de la zero si vrei sa te motivezi pentru a termina proiectul, incearca sa faci un pariu cu cineva... sau ceva gen competitie. Chiar daca iti ia mai mult timp, ai mai multa satisfactie la sfarsit.
Deci... cand e gata? Are we there yet?!? :))
cine
brontozaurel
cand
joi, 1 martie 2012 la 20:07:00 EET
Nu, n-am incercat. O sa ma uit, dar nu cred... Nu mai vreau platforme facute de altcineva. Vreau sa pot sa modific absolut orice. Atata timp cat exista acolo cod care nu-i scris de mine... vor fi chestii pe care nu le voi putea modifica si vor fi chestii pe care va trebui sa le fac intr-un anumit fel, nu asa cum imi doresc... pentru ca asa cum vreau eu nu merge.

PS - Daca pui in atributul href url-ul fara http:// in fata o sa ii adauge automat calea catre directorul curent (n-are legatura cu Blogger, si exista un motiv al dracului de bun pentru care se intampla asta).
Insa avand in vedere cum functioneaza Blogger, o sa-mi permit sa schimb asta cu putin JavaScript... in curand! Aici chiar n-are ce sa strice daca fac asta...
cine
Arisu
cand
joi, 1 martie 2012 la 22:40:00 EET
Eu zic să nu treci pe Wordpress free dacă scopul final e propriul tău domeniu pentru că o să pierzi timp şi nervi cu faza intermediară.
În caz că eşti curioasă, am un Wordpress free de dat la ciopârţit, numai bun de făcut teste. N-are multe plug-inuri, deci e uşor de experimentat cu el. Dă un semn daca te interesează.
cine
brontozaurel
cand
joi, 1 martie 2012 la 22:58:00 EET
Mersi frumos, am si eu :)
cine
Cristi
cand
joi, 1 martie 2012 la 23:54:00 EET
Am comis-o... stiu diferenta intre un URL relativ si unul absolut dar n-am fost atent.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)