on the verge of extinction... again

sarbatori, stari tembele si fuga de toate astea

pseudo-ciocolata

Duminica le-am auzit si eu pentru prima data pe anul asta. Colindele din magazine. Cica am fost sa-mi iau chestii din banii primiti de mos. Mosu' ala mic, Nicolae pe numele lui. Aveam in creier o geaca de piele si niste dulciuri. Si in creier au ramas.

Am ajuns la geaca si mi-am dat seama ca nu prea imi mai place, nu e piele adevarata, are bureti pe umeri si eu detest asta... plus ca e si aproape 200 lei, deci mai scumpa decat retinusem eu ca ar fi. Asa ca m-am razgandit. Si dintre muntii de chestii dulci din magazin iar nu m-a mai tentat nimic, in afara de o tabletuta care s-a dovedit a nu fi nici macar ciocolata pana la urma. Pentru ca ciocolata adevarata se topeste pe degete. Asta nu s-a topit absolut deloc nici dupa 35 de minute! Da, sunt suficient de tampita incat sa stau cu bucatica in mana timp de 35 de minute sa vad daca se topeste...

Asa ca pana la urma vizita mea in supermarket s-a terminat intr-un mod deloc glorios. Am iesit de acolo cu somon, cod, oua, rezerve pentru aparatele de parfumat si pseudo-ciocolata de care ziceam mai sus. Si am avut parte de un moment ciudat in timp ce imi puneam rezervele alea in cos. Erau la promotie, costau cu peste 2 lei pe bucata mai putin decat ultima data cand le-am prins la promotie, asta fiind si motivul pentru care ma hotarasem sa-mi fac stoc cat pe aproximativ un an. Asa ca m-am trezit cu o fatuca de la Air Wick care a inceput sa ma sfatuiasca sa le iau pe 12 bonuri pentru ca se pot primi premii la cumpararea produselor si sa am mai multe sanse. Da, stiu... am facut o mutra... Imi venea s-o intreb daca a fatat-o ma-sa deja tampita sau e doar de la ascultat colinde toata ziua. Sincer, mie deja imi venea sa ma impusc ca nu mai suportam sa le aud, si timpul petrecut de mine acolo se masura inca in minute. Dar m-am abtinut. Si de la impuscat brontozaurelu' si de la pus intrebarea.

In orice caz, cu premiile sta treaba in felul urmator: treci pe la un stand, iti cer bon (ihi, logic ca doar unu' in cazul meu), nume, numar de telefon (bineinteles, in astfel de cazuri eu nu am telefon, deci trebuie sa treaca o liniuta) si te pun sa alegi un loz pe care il razuie. Nu stiu in ce proportie sunt castigatoare, stiu doar ca persoana dinaintea mea a plecat cu mana goala, iar eu am castigat fix singura chestie de acolo care mi se parea neinteresanta, adica un deodorant de camera cu aroma de levantica (mai aveau o chestie cu miros de citrice pentru parfumat dulapul cu haine si o lumanare curcubeu cu miros de mar si scortisoara).

Singurele chestii care mi-au placut la nebunie si m-au tentat foarte tare, dar care imi sunt complet inutile (asa ca am suspinat si am plecat fara ele) au fost globurile de sticla pictate manual. Ca de obicei, sunt moarta dupa asa ceva. Si dupa beteala deasa. Norocul meu ca pe langa asa ceva n-am ajuns sa trec duminica. Insa de brad nu mai stiu de cativa ani. Cei naturali sunt scumpi, nu ma vad in stare sa car acasa unul asa cum il vreau eu, nu ma vad in stare sa imi amintesc sa-i pun apa regulat, nu ma vad in stare sa am mereu chef s-o fac atunci cand totusi imi amintesc si stiu ca ma simt oribil sa-l vad cum se usuca. Iar aia artificiali nu imi plac. Am avut si asa ceva si nu-mi mai trebuie. Iar varianta cu bradul in ghiveci, dus inapoi sa fie plantat in primavara mi se pare al naibii de dulce, dar e si mai scumpa, si mai greu de carat. Si e si o responsabilitate mai mare. Iar cu mine in casa nici macar un cactus n-a reusit sa supravietuiasca.

Cam asta a fost aventura la cumparaturi, foarte probabil ultima pana la sfarsitul anului. Nu mai vreau sa mai aud colinde, nu vreau sa mai stiu de Craciun, nu vreau sa mai existe Craciun pentru mine.

Ah, si cum nici macar nu m-am mai atins de banii de Mos Nicolae... se cheama ca am bani pentru Motorhead. Nu sunt inca sigura daca imi iau abonament pentru toate trei zilele sau daca merg doar in ziua cu Motorhead (care sper sa fie headlineri de data asta). Ramane de vazut ce se mai anunta pentru restul zilelor de festival. Si pentru anul viitor in general. Momentan, Dimmu Borgir ma tenteaza doar daca nu exista altceva mai interesant - nu m-au prins niciodata albumele lor, desi mi-au placut live.

Fara absolut nici o legatura, pur si simplu pentru ca uitasem sa mentionez asta in articolul despre HammerFall: ma bucur ca Oscar nu l-a inlocuit pe Joacim la Bucuresti. De ce? Uite de asta. Pe mine ma dor maxilarele si burta de ras. Cred ca doar eu as suna mai rau...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)