on the verge of extinction... again

pentru ca...

U.D.O. flyer

... ati reusit sa ma faceti sa-mi para rau ca n-am fost.

E batran. E mic. Dar din cate am auzit, a fost cel putin genial in seara asta. Nu, nu sunt surprinsa. Si stiu ca anul trecut inainte de Sonisphere spuneam ca as prefera sa-l vad pe el fara Accept decat sa vad Accept fara el. Ca sa fiu cinstita, Accept cu Mark Tornillo au rupt in prima seara de Sonisphere, Blood of the Nations e un album bun, iar piesa asta ma bantuie uneori in momentele mele mai putin proaste (in special din cauza acelui "living just for the fight!").

Dar lucrurile se schimba. Si da, acum mi-e ciuda. Pentru ca motivul pentru care nu m-am dus a fost legat mai mult de demoni proprii decat de orice altceva.

Ceva de la inceputul anului. Probabil cel mai simplu si ieftin videoclip din cate am vazut vreodata. Dar imi place.

Setlistul, din cate am prins, a fost o combinatie de nou si vechi. Rev Raptor, Dominator, Leatherhead, I Give as Good as I Get, Vendetta, Balls To The Wall, Metal Heart.

U.D.O., 17 noiembrie 2011.

Mda. Sper sa mai am o alta sansa.

1 parere

cine
Garm
cand
vineri, 18 noiembrie 2011 la 23:22:00 EET
Pacat ca nu ai venit, a fost un concert demential. Pentru mine este in top 3 concerte pe 2011.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)