on the verge of extinction... again

muzicale. si vizuale.

Altfel spus, videoclipuri. Toate au doua lucruri in comun: sunt din 2011 si apartin unor trupe care acum un an imi erau complet necunoscute. Ma rog, intr-unul din videoclipuri apare si Andi Deris de la Helloween... faptul ca i-am vazut numele in titlu fiind si motivul pentru care am dat click pe videoclip atunci cand l-am vazut in dreapta la Suggestions. Dar in rest... numai nume necunoscute pentru mine pana anul asta. Mayan, Wolf, Hayate, Outloud, Wicked Sensation, Stampede.

Cu riscul de a adormi oamenii obositi dupa o saptamana de lucru, o sa incep cu niste greci - Hayate, care din cate am inteles eu sunt la primul lor EP. Suna a... o intoarcere in timp? Placut, in orice caz. Merita ascultat macar o data, aduc putin a White Lion (pentru cei interesati: si Mike Tramp are un nou album - iar piesa asta e geniala). Videoclipul insa mi se pare slabut, obosit si monoton.

In continuare, tot greci. Outloud. Care sunt deja la al doilea album si de care am auzit pentru prima oara acum cateva luni cand s-a anuntat ca vor fi trupa din deschiderea concertului Twisted Sister de la Atena (paranteza: in Romania nu-i aduce nimeni pe Twisted Sister? nici macar nu cer neaparat la Bucuresti, pentru TS ma duc eu si la Cucuietii din Deal... ahem, inchei paranteza). Piesa e "catchy", videoclipul e simplut, doar cu trupa.

In continuare, un alt videoclip in care apare doar trupa. De data asta, trupa se numeste Stampede. O trupa care a disparut inainte sa ma nasc si s-a reformat acum doi ani pentru ca anul asta sa vina cu un album nou. Si sa devina repede una din cele mai mari obsesii muzicale ale anului pentru mine. A, da, sunt englezi, in caz ca se intreaba cineva. I never did too many bad things, I never did much good... I never really lived my life like I know I should...

Inapoi pe continent. La nemti. Wicked Sensation. O trupa care exista de mai bine de zece ani, dar de care eu am auzit de-abia acum cateva luni... atunci cand am dat peste un videoclip de-al lor in care apare si Andi Deris.

Bineinteles, am pastrat pentru sfarsit cele mai interesante clipuri...

Un pas mai la vest, in Olanda. O trupa noua - Mayan. Cu un videoclip care a starnit multe reactii negative, dar care mie mi se pare chiar reusit.

Directia? Nord-est. Ultima trupa de azi vine din Suedia. Eu am auzit de ei de-abia anul asta, desi exista de mai bine de 15 ani. Wolf. Imi place ca videoclipul are o idee, imi place ideea si imi place cum le-a iesit. Desi marturisesc ca prima data cand m-am uitat la el am ramas fixata pe tricoul cu Thin Lizzy. Si imi place cum suna. Desi nu-mi dau seama daca nu cumva imi place pentru ca seamana cu alte muzici care imi plac. Vocea tipului seamana in multe momente cu cea a lui Rob Halford si parca simt si influente Metal Church pe acolo (asa ca dupa ce am ascultat piesa asta am ajuns sa ma apuc sa frec obsesiv In Harm's Way, Anthem to the Estranged, Gods of a Second Chance, Badlands, Date with Poverty... da, perioada cu Howe).

PS - Ar mai fi fost si cehii de la Seven cu Get It, dar nu mai e clipul pe YouTube...

4 pareri

cine
Drace
cand
sâmbătă, 27 august 2011 la 00:43:00 EEST
Wow, muzică foarte bună, nu contează că nu toate au clipuri pe masură, îmi place ce se aude. :)
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 27 august 2011 la 01:29:00 EEST
EP-ul & clipul Hayate le-am descoperit de-abia vinerea asta, insa restul... le-am frecat multisor ;)) Nu le-as fi ascultat de atatea ori daca nu mi-ar fi placut cum suna.

Anyway, there's more to come :)
cine
krossfire
cand
marți, 30 august 2011 la 12:09:00 EEST
Wicked Sensation intra pe lista :)
cine
brontozaurel
cand
joi, 1 septembrie 2011 la 15:34:00 EEST
:)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)