on the verge of extinction... again

cea mai frumoasa culoare

rosu. pepene rosu.

Evident, pentru o fana Ferrari nu poate fi decat rosu. Rosu Ferrari. Si merge si invers... "Ferrari red" e primul gand din mintea mea atunci cand vad nuanta aia. Pentru ca e cea mai veche semnificatie pe care i-o cunosc. Sunt peste 15 ani... in care am avut caiete (si vai, cat imi placeau caietele alea Pigna pe care nu le puteam gasi decat in metro pe vremea aia... sau poate se mai gaseau si prin alte parti, dar nu stiu eu...), calendare cu Ferrari, am purtat tricouri, sepci cu Ferrari, am avut postere si felicitari cu Ferrari peste tot prin camera. Ah, si carti despre Ferrari. Si nu stiu de ce am folosit timpul trecut... inca am.

Si de cand am descoperit magazinul Ferrari de pe Calea Victoriei mi-am tot zis ca intr-o zi o sa-mi iau si eu o miniatura...

Ocazional, culoarea capata si alte semnificatii. Am fost imbracata in rosu la banchetul claselor a XII-a. Pantaloni scurti rosii si tricou rosu fara spate. Am purtat un tricou rosu la examenul de Calculus II (anul I, semestrul II, fixat de mine la inceputul sesiunii... pentru ca am vrut sa scap cat mai repede de materiile care mi se pareau mie simple)... e drept ca pe sub o bluza de blugi... verde (care mergea cu blugii verzi luati inainte de inceperea facultatii, rupti in genunchi in anul III si aruncati definitiv in anul IV cand au cedat si prin alte parti... inca mai am cureaua de la ei...).

La inceputul lui 2008 descopeream Keel Toys. Logo rosu.. Tin minte si acum prima mea jucarie de la ei - un pui de ghepard... care e la mai putin de jumatate de metru in momentul asta. L-am luat in ianuarie (27? parca asa tin minte), la un sfarsit de saptamana, inainte de cursul de Linux. Si nu e singurul "neam" de jucarii de plus cu o sigla in rosul ala. Si GUND si Lelly au sigla cu rosu.

23 februarie 2009... "the day the impossible almost happened" - stiu, tin minte ca am dat asta pe twitter cand inca aveam celalalt cont. Si in ziua aia nu stiam inca ca imposibilul chiar se intamplase. Aveam sa aflu a doua zi... cand eram imbracata in rosu.

Sandale rosii. Primite in primavara lui 2009, mult purtate anul ala...

Duminica asta am fost in cora. Si duminica trecuta la fel. Duminica trecuta ma tot invartisem in jurul pepenilor, dar nu luasem. Prea mari, plus ca mi-a fost teama ca nu nimeresc unul dulce. Si la felie in folie nu mai erau. Duminica asta... eram nehotarata, nu stiam daca sa-mi iau struguri sau pepene. Dar s-a intamplat sa ajung acolo tocmai cand taiau pepenii felii, cantareau si infoliau feliile. Doua felii mi-au facut cu ochiul asa ca le-am luat in brate si le-am pus frumos in cos. Si le-am tot admirat cat am asteptat la casa si in statia de metrou... aratau asa frumos! Da, stiu, parca sunt Niddler. Mhm, The Pirates of Dark Water, una din ultimele serii reusite produse de Hanna-Barbera. Si Niddler, mort dupa "watermelons"!

Acasa. Admirat iar. Frumoase. Rosii. Nu un rosu Ferrari, dar tot un rosu frumos. Pozat si, incele din urma, taiat si gustat. Prima felie a fost delicioasa. Dulce. M-a facut sa ma gandesc ca, pana nu dispar pepenii, eu nu mai vreau sa mananc altceva. Da, stiu, Niddler scrie pe mine! A doua felie a fost... ilegala! Ilegal de dulce si buna.

Rosul e cea mai frumoasa culoare. Si cea mai dulce!

Tot nu ma simt in stare sa port sandale...

2 pareri

cine
Anonymous
cand
joi, 3 noiembrie 2011 la 14:04:00 EET
eu port doar culori puternice

preferata rosu ( am vreo 6-7 tricouri folosite constant), apoi portocaliu si albastru

acum 1 an am luat de prin real vreo 3 tricouri rosii identice, mi-am dat seama dupa ca lumea se uita ciudat la mine cand apar in "acelasi tricou" cate 1 saptamana ;)
cine
brontozaurel
cand
joi, 3 noiembrie 2011 la 14:09:00 EET
Ah, ah, eu am avut "acelasi tricou" chiar si in trei straturi pe mine :))

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)