on the verge of extinction... again

now how in hell...

?

Am o problema. Si o idee inca destul de vaga despre cum sa o rezolv. Am vrut sa cer cuiva detalii despre problema, sa-mi fie mai clar la ce ar trebui sa ma astept, pareri despre ideea mea. Am inceput sa-i spun cum stau lucrurile, dar n-am mai apucat sa termin pentru ca...

... s-a legat de un detaliu. Detaliu pe care nu pot decat sa-l las asa cum e, pentru ca am un termen limita si este practic imposibil sa-l pot schimba pana atunci. Asa ca as prefera sa ma ocup de chestiile mai importante pe care stiu ca as putea sa le fac asa cum trebuie. Doar ca am ajuns sa ne certam in ultimul hal din cauza detaliului respectiv. Si omu' m-a trimis la dracu'. Grozav! Si eu am ramas sa ma holbez la monitor - nici macar nu intentionam sa vorbim despre detaliul din cauza caruia ne-am certat. Cum dracu' de am lasat discutia sa devieze?

Cum dracu'... atatea chestii!

De ce imi suna telefonul asa des? De ce vorbesc atat la telefon? Cand am ajuns sa fac asta? La sfarsitul anului I de facultate (vara lui 2003) nu aveam decat fix. Treceau doua saptamani intre doua convorbiri consecutive. Acum vorbesc zilnic. 12 convorbiri. Doar azi. E drept ca sapte din ele au fost primite si alte trei au fost catre firma de la care am net, deci raman trei. Si e drept ca doua din ele au fost ca sa ciripesc vesela ca s-a rezolvat problema cu netul. Am reactionat atat de urat cand l-am auzit sunand acum cateva minute.

De ce atunci cand caut pe Google imagini cu "toalete ecologice" imi gaseste printre altele si poza asta?

De ce vor majoritatea oamenilor sa fie perceputi ca... nu stiu, bagati o lista de calitari pozitive aici? De ce spun numai lucruri cu care logic ca toata lumea va fi dea acord? Ma rog, toti cei care nu vor ca restul haitei sa sara pe ei... De ce nu recunosc ca au defecte? Oare pentru ca sunt incapabili sa le vada? Pentru ca au fost crescuti in asa fel incat sa devina incapabili sa le vada?

De ce la diverta sau germanos nu se pot plati cu cardul biletele pentru concerte? 2009. Martie. Seara. Unirii, etajul patru, la diverta, aproape de inchidere. Am vrut sa-mi iau bilet la Motorhead. Cu cardul. Asa am aflat ca nu se poate. Am luat-o la fuga in jos pe scarile rulante, am coborat la metrou, am iesit pe la iesirea din cealalta parte a intersectiei. Am asteptat putin la bancomat, am scos banii, am alergat inapoi, am ajuns sus cu limba scoasa si in sfarsit (!!!) mi-am luat bilet. Oare la Vodafone se poate?

Sursa poza.



2 pareri

cine
Anonymous
cand
luni, 22 august 2011 la 20:11:00 EEST
Iti suna telefonul pentru ca esti faimoasa.

Icoana aia apare la "toalete ecologice" ori pentru ca din cauza germenilor lasati de sute de
oameni care o pupa se poate asemui cu o toaleta, ori pentru ca a face treaba mica/mare pe religie este un lucru bun pentru umanitate si planeta. Posibil ambele.

Majoritatea vor sa fie vazuti intr-o lumina buna pentru ca ei se vad intr-o lumina buna. S-au indragostit de rezidual self image. Cauta acceptance. Vor sa para superiori. Pick anything.

Nu se poate plati cu cardul peste tot pentru ca la noi in Rumania e mai simplu sa trimiti clientul sa scoata bani cu faze gen "nu puteti plati cu cardul" sau "nu am sa va dau rest". Nu investeste nimeni in card readere cand poti trimite rumanul la plimbare. Nu se supara. Sau se supara, dar mai vine sa mai cumpere.
cine
brontozaurel
cand
luni, 22 august 2011 la 20:40:00 EEST
Nu e problema de investitie. La diverta poti plati alte chestii cu cardul. La Germanos, Vodafone, Humanitas, Orange la fel. Dar la nici unul din astia nu poti sa platesti cu cardul biletele la concerte.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)