on the verge of extinction... again

ce nu tine de noi... e gunoi

tu cum vezi lumea?

Generatia noastra. Tara noastra. Profesia noastra. Sexul nostru. Parerea noastra. Credinta noastra. Etica noastra. Drepturile noastre. Dreptatea noastra.

Uneori ma intreb daca nu cumva am devenit eu aroganta. Pentru ca am ajuns sa am o parere atat de proasta despre majoritatea oamenilor. Mi se par limitati. Mi se pare ca gandesc simplist, ca pentru ei nu exista decat alb si negru... si ei sunt intotdeauna albul.

Aceleasi intamplari, povestite de persoane diferite. Cine are dreptate? Cine minte si cine spune adevarul?

Intamplarea #1
Brontozaurelu':

Ca un fel de introducere: am comis-o. Daca macar una din cele doua vanzatoare are blog, atunci i-am oferit material pentru un articol savuros. Dar cum metoda mea de protectie impotriva mistourilor altora e sa rad eu de mine inaintea lor, o sa fiu eu prima care povesteste.

Usa magazinului deschisa, dau sa intru, ma impiedic de prag si aproape pic in bot. E un tip in fata mea, nu-i nimic, nu ma grabesc, asa ca incep sa ma holbez la niste jucarioare pentru copii mici.
"Cu ce va pot ajuta?" ma intreaba o a doua vanzatoare care venise imediat cum vazuse ca a mai intrat cineva.
Doar ca eu n-o vazusem, ma holbam la jucarioare.
"Buna ziua! As dori ___... cat costa?"
"X lei si Y bani. Mai doriti altceva?"
"Va dau Y bani?" intreb dupa ce ii dau o bancnota.
"Da. Mai doriti altceva?"
"Hmmm, nu s-a prins... sau poate doar spera ca ma pocneste brusc dorinta de a mai cumpara ceva" dar nu spun asta cu voce tare. "Nu. O zi buna!"
Ma chinui putin sa-mi bag restul in buzunar, imi imaginez ca ma incrunt cand vad ca una din bancnotele de 10 primite ca rest are o pata rosie pe spate... dar mi-e lene sa mai zic ceva si oricum n-o sa mi-o refuze nicaieri din cauza asta. In timp ce ma invart pe calcaie ca sa ies din magazin aproape ca o daram pe baba care isi astepta randul in spatele meu. Imi cer scuze, incerc s-o ocolesc prin stanga si lovesc un stand din mijlocul magazinului, ma dezechilibrez si ma agat de... standul dezechilibrat si el de coliziune. Produsele de pe el incep sa se balanseze, cateva pica, din fericire nu pe jos, ci pe etajele lor. Le readuc la verticala, soptesc niste scuze si ies repede din magazin, rosie de rusine si imaginandu-mi ca in spatele meu vanzatoarele rad... sau macar isi fac cruce.

Mai tarziu, in timp ce ma plimb linistita pe strada si in minte imi tot revine "as long as I fall". Un fasait. Si vad cum am luat in incaltari niste bancnote. De 10, de 5, de 1 leu... Cine? Ma uit tampita in jur, e o dama aproape de strada, dar ea nu a trecut pe acolo si ridica din umeri la intrebrea mea. Si in afara de ea nu mai e nimeni foarte aproape. Urlu dupa dama in albastru, cea mai apropiata persoana in momentul ala si ma apuc sa le adun. Dama nu reactioneaza in nici un fel, dar nici eu n-o mai strig si nici nu ma mai duc dupa ea. Una din bancnotele de 10 are o pata rosie pe spate. Deeeeci... ce trebuie sa fac cu mainile atunci cand merg pe strada? Tot nu stiu, dar cu siguranta nu trebuie sa le agat de marginile buzunarelor si sa trag de ele in ritmul muzicii din creieras. Mai ales daca la momentul respectiv am banii in buzunar si nu intr-un portmoneu in geanta...

Dama de la marginea trotuarului:

Cineva a pierdut niste bani. I-a gasit o fata. Cum nu mai era nimeni prin jur i-a luat ea... norocul ei!

Intamplarea #2
Brontozaurelu':

La intrarea intr-un hipermarket cu o punguta in care aveam o cutie destul de grea, un ou de ciocolata si un ursulet de ciocolata. Chestiile fragile de cioco asezate bineinteles deasupra cutiei. Las punguta sa alunece incetisor pe "toboganul" ala ca sa mi-o infolieze. Bineinteles, nu-i dau drumul pana ajunge in capatul celalalt. Ca sa nu se rastoarne. Dar se rastoarna in momentul in care tipa de la paza trage de folie. Chestiile de ciocolata ies din punga, ajung in partea de jos, tipa de la paza apasa la repezeala peste ele cutia, iar eu o injur in gand. Oul si unul din picioarele ursuletului - zgariate si deformate. Draci carliontati!

Tipa de la paza:

A venit o fata cu o punga pe care nici n-a fost in stare sa o lege la gura sa nu se verse din ea. Atat a mangaiat punga aia, nu mai voia sa-i dea drumul, se formase coada* in spatele ei. Si dupa aia tot ea se incrunta si stramba din nas...

Intamplarea #3
Brontozaurelu':

Am calcat pentru prima data in Plaza (ma refer la mall). Pentru ca oricum voiam sa ajung intr-un Gima pentru ceva cioco mai interesante si intamplator eram in zona. Asa ca am intrat in Plaza... si am sperat ca n-o sa ma ratacesc...

Putin mai tarziu, la casa (nu, nu m-am ratacit in mall). In fata mea, o dama, in spatele meu, un cuplu, ciripesc veseli. Nu stiu despre ce. Eu am 4 chestii care erau la reducere si 4 chestii de cioco Lauenstein. Tipa de la casa scaneaza primele 4 chestii, incepe sa scaneze chestiile de la Lauenstein, se opreste dupa prima chestie (tableta de ciocolata) si incepe sa le studieze. Hmmm, daca as fi lucrat aici, le-as fi studiat deja pana acum. Da' stau in cealalta parte a orasului si vreau sa ajung acasa. Sa dorm! Stiu ca am dormit putin in metrou, da' nu mi-a ajuns. Ma trezesc ca draciile mele de ciocolata sunt studiate si de cuplul din spate, in special de jumatatea feminina, curioasa sa stie ce e cu fiecare.
"Ciocolata... trufe cu lichior si crema de ciocolata cu aroma de sampanie...".
Cumva sunt simpatici, "lipiciosi", nu enervanti, n-are rost sa fiu eu scarba.
"Trufe, deci nu ciocolata?"
"Ba da - trufe de ciocolata alba cu aroma de Pina Colada si trufe de ciocolata cu aroma de lichior de coacaze."
"Auzi?" catre jumatatea masculina. "Sa-mi iei si mie din astea... Cat e una? 35?"
Platesc, tipa de la casa incepe sa scaneze cumparaturile lor, cumparaturile mele sunt inca subiect de studiu si stau si... ma mir... si astept cu ghiozdanul deschis. Pana la urma se prind si ei, se amuza, le recuperez si le bag repede in ghiozdan.

Tipa de la casa

...**

Cuplul de dupa mine

...**

* Habar n-am. Nu m-am uitat in spate. Sa presupunem ca asa a fost.

** Adica am ramas in pana de idei. Oare cum s-au vazut lucrurile prin ochii lor? Ah, da, sa mentionez ca aratam ca dracu' - incaltari negre, blugi negri, tricou negru cu doamna cu coasa, parul ud leoarca si imi statea aiurea, probabil nu paream prea treaza.

6 pareri

cine
Oana
cand
marți, 31 mai 2011 la 21:55:00 EEST
Credeam ca numai eu reusesc sa o comit :)).
cine
krossfire
cand
miercuri, 1 iunie 2011 la 14:25:00 EEST
How about this one: www.promusicprod.ro/amonamarth ? Try it from different perspectives :P
cine
mda
cand
joi, 2 iunie 2011 la 22:05:00 EEST
eram eu acum vreo 8 la magazin si vroiam neaparat sa cumpar ceva. si imi da tipul restul. dupa calculele mele, ala ca de obicei incerca sa faca ceva vrajeli la bani. ii numar de vreo cateva ori, ajung acasa si zic ba, lipsesc bani aici.
ma duc la magazin inapoi, buna ziua, tralalala, lipsesc 5000 rol(50 bani la ora actuala).
imi da omul banii.
revin acasa.
renumarare.
5000 rol in plus.

trollolololo. ulterior i-am dat inapoi
cine
mda
cand
sâmbătă, 4 iunie 2011 la 13:54:00 EEST
*ani
cine
brontozaurel
cand
vineri, 10 iunie 2011 la 04:08:00 EEST
Am comis-o si eu. Sa mi se para ca nu mi s-a dat tot restul... doar sa mi se para...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)